Porte ის ინოვაციაა, რომელიც სწრაფად განვითარებადი ტურისტული ბაზრის მცირე და საშუალო ბიზნესებს ნამდვილ მხსნელად ევლინება – ის ერთგვარი “ციფრული კონსიერჟია”. აპლიკაცია ერთდროულადაა სასტუმროს ოთახის ციფრული გასაღები და თან სასტუმროში რეგისტრაციის, ოთახის სერვისის გამოძახებისა და შეფასების დატოვების საშუალებას გაძლევს.
Porte იმდენად მრავალფუნქციურია, რომ სამუშაო ძალის დანაკლისის ნაწილობრივ შევსება შეუძლია, რასაც განსაკუთრებული მნიშვნელობა ენიჭება პატარა სასტუმროების მფლობელებისთვის. გარდა ამისა, Porte-თი სასტუმროებს ციფრული გასაღებით სარგებლობა არსებული საკეტების გამოუცვლელად შეუძლიათ. ციფრული გასაღებები კი ოთახებს მაქსიმალურად იცავს. აღსანიშნავია, რომ აპლიკაციის საშუალებით ავტომატიზებული პროცესი მაქსიმალურად ამცირებს მოგზაურობისას ენის ბარიერით გამოწვეულ გაურკვევლობებსაც. მოკლედ, Porte საქმეს უადვილებს მასპინძლებს, ხოლო მათ სტუმრებს კიდევ უფრო კომფორტულ გამოცდილებასა და დასვენებას სთავაზობს.
Porte-ზე ვესაუბრეთ მის CEO-ს, აიდანა აითუაროვასაც და მისგან აპლიკაციის პირველი ნაბიჯებისა და წარმატებების შესახებ შევიტყვეთ:
მოგვიყევი Porte-ზე, რისთვის შეიქმნა ის და რისი გაკეთება შეუძლია?
Porte-ს არსებობა, პირველ რიგში, ტექნოლოგიამ განაპირობა. ფანტასტიკური გუნდი გვყავს, რომელსაც შეუძლია, ნებისმიერ მოწყობილობას მოარგოს ჩვენი ტექნოლოგია და ყველა კარი გააღოს. თავიდან ვეცადეთ, ჩვენი ინოვაციური გამოგონება საცხოვრებელი კომპლექსებისა და სავაჭრო ცენტრებისთვის მიგვეყიდა, რაც პრინციპში, გამოგვივიდა კიდეც. თუმცა, ხან პროცესი იწელებოდა დროში, ხან კი არასაკმარისი მოგება გვრჩებოდა. ასე რომ, გადავწყვიტეთ ახალ სექტორზე გასვლა და გადავერთეთ სასტუმროებზე. შეიძლება ითქვას, რომ სასტუმროებსა და Porte-ს ერთმანეთი შეუყვარდათ. ბევრი სასტუმრო უკვე ისედაც ეძებდა გასაღების ციფრულ ალტერნატივას, თუმცა ამისთვის საკეტის გამოცვლა იყო აუცილებელი, რაც საკმაოდ ძვირია. Porte-ს წყალობით, საკეტების შეცვლა სულ არ არის საჭირო, რადგან ჩვენი ტექნოლოგია თავისუფლად ერგება ნებისმიერ არსებულ საკეტს.
Porte-თი სასტუმროები, სასტუმროს მიმღებები (ე.წ რესეფშენები) ნაკლებად დაიტვირთებიან და თუ მასპინძლობის ბიზნესის თავისებურებას გავითვალისწინებთ, შედარებით თავისუფალი მიმღები ტურისტების გასტუმრება-დახვედრის პროცესს ნამდვილად ააჩქარებს. Porte-ს გამოყენებას დამატებითი შემოსავლის მოტანაც შეუძლია, რადგან ისეთი სერვისები, როგორებიცაა რესტორანი, სპა და სამრეცხაო, პირდაპირ სტუმრის ჯიბეშია მოთავსებული და ერთი ხელის მოსმით შეუძლია მათი შეკვეთა. ეს მრავალფუნქციურობა ეხმარება Porte-ს სასტუმროში ყოვლისმომცველი, აწყობილი სისტემის დანერგვაში, რაც უკეთეს შეფასებებსა და მომხმარებელთა კმაყოფილებაზე აისახება.
რა გზა გამოიარა Porte-მ 500 Georgia-მდე და რა არის სტარტაპის მიზანი?
სხვათა შორის, 500-მდე რამდენიმე ინვესტორი უკვე მოძებნილი გვყავდა, ვგეგმავდით MENA-ში მონაწილეობასაც, მაგრამ 500 უბრალოდ უკეთეს შესაძლებლობებს მოგვცემდა, ის მტკიცე კავშირებსა და ყველა იმ ბაზარზე წვდომას განაპირობებდა, სადაც 500 ოპერირებს. პროექტის მეორე ფაზაში ასტანას Digital Bridge-შიც მივიღეთ მონაწილეობა და “ყველაზე ინვესტირებადი” სტარტაპის ტიტულიც დავიმსახურეთ. ძალიან გვინდა შუა აზიასა და ჩრდილოეთ აფრიკაში სასტუმრო აპლიკაციებში პირველები ვიყოთ და ვიტყოდი, რომ ეს მიზანი არც ისე შორსაა.
500 Global-ის აქსელერაციის პროგრამა სტარტაპებისთვის უკვე მეხუთედ არჩევს რეგიონში ყველაზე ინოვაციურ, ახალბედა კომპანიებს. საქართველოს ბანკისა და ინოვაციების ტექნოლოგიების სააგენტოს მხარდაჭერით, 500 Georgia შერჩეულ 10 მონაწილეს ეხმარება გახდნენ უკეთესები თავიანთ საქმეში – გაზარდონ მოგება უფრო სწრაფად, მოიძიონ ინვესტიციები უფრო ეფექტიანად და მისწვდნენ სამიზნე აუდიტორიას უფრო ზუსტად. პროგრამის ამ ნაკადის ერთ-ერთი რჩეული Porte-ია, სტარტაპი, რომელიც სწრაფად განვითარებად ტურისტულ ბაზარს ინოვაციურ შესაძლებლობებს უხსნის.