გამომდინარე იქიდან, რომ ნებისმიერი ბიზნესის მიზანი კომერციული სარგებლის მიღებაა, კომპანიებს სურთ გაიზარდონ, ახალ ბაზრებზე გავიდნენ და მომხმარებლებისთვის რაც შეიძლება მეტი სარგებელი შექმნან. ბიზნესის განვითარების კვალდაკვალ იზრდება, როგორც თანამშრომელთა რიცხვი, ასევე პროცესში გამოყენებული ხელსაწყოების რაოდენობა, რაც ერთ დროს მოქნილ ბიზნესს უსარგებლო ბიუროკრატიაში ჩართვისკენ უბიძგებს. თანამედროვე ხელსაწყოების უმეტესობა კონკრეტული პრობლემის მოგვარებას ემსახურება, რაც ნიშნავს, რომ ოპერაციული ეფექტიანობისთვის თანამშრომლებს ერთდროულად რამდენიმე პროგრამის გამოყენება უწევთ, რომლებიც, ხშირად, ერთმანეთსაც კი არ უკავშირდებიან.
ამ პრობლემის გადაწყვეტა 500 Global in Eurasia-ში მონაწილე Markster-ის დამფუძნებლებმა მოიფიქრეს. Markster-ი ყოვლისმომცველი SaaS-პლატფორმაა, რომელიც გაყიდვებთან, მარკეტინგთან და ოპერაციებთან დაკავშირებულ ხელსაწყოებს მარტივ, მომხმარებელზე ორიენტირებულ ფორმატში აერთიანებს, რითაც კორპორაციებს, სტარტაპებს, სოლოპრენერებსა და SME-ებს რამდენიმე პროგრამის ერთდროულად ყიდვის პრობლემას უგვარებს, ბიუჯეტს უზოგავს და უფრო სწრაფად მასშტაბირების საშუალებას აძლევს. როგორც კომპანიაში ამბობენ, Markster-ი არის არა მორიგი აპლიკაცია, არამედ სრულყოფილი საოპერაციო სისტემა, რომელიც თანამედროვე გამოწვევების დასაძლევად შეიქმნა.
Markster-ის დამფუძნებლები ჰყვებიან, რომ პროგრამული უზრუნველყოფის შექმნისკენ იმ პროფესიულმა ტკივილმა უბიძგა, რომელიც ჩრდილოეთ ამერიკაში, ევროპაში და კავკასიაში ბიზნესის კეთების დროს მიიღეს. “ბიზნესის მასშტაბირების დროს ყოველდღიურად იმდენი პატარ-პატარა საოპერაციო პრობლემა გვქონდა მოსაგვარებელი, რომ ფოკუსს ვაკარგავდით. მივხვდით, რომ ბაზარზე არსებული პროგრამული გადაწყვეტები ტექნოლოგიურ პროგრესს ჩამორჩა და საქართველოსნაირ განვითარებად ბაზრებზე არსებულ გამოწვევებს სათანადოდ ვეღარ პასუხობდა. ბიზნესის ზრდისთვის აუცილებელი ელემენტები, მათ შორის დავალებების მართვა, ლიდების გენერაცია და სტრატეგიული გადაწყვეტები ერთ მარტივ, ინტუიციურ პლატფორმაში გავაერთიანეთ, რომელსაც დღეს Markster-ი ჰქვია”, – ამბობს კომპანიის დამფუძნებელი, ივან ივანკა.
როგორც Markster-ში ამბობენ, თუ კომპანია მათ მიერ შექმნილ პროგრამულ უზრუნველყოფას დანერგავს, თანამშრომლებს რამდენიმე აპლიკაციის გამოყენება აღარ დასჭირდებათ, რაც ამცირებს ბიუჯეტს, აყუჩებს თავის ტკივილს და აქრობს მონაცემთა სინქრონიზაციასთან დაკავშირებულ გაურკვევლობასა და შფოთს. პროგრამული გადაწყვეტის ეფექტიანობის მაგალითად Markster-ში რამდენიმე კლიენტის შედეგი მოჰყავთ, რომლებიც პროცესების ავტომატიზაციით კვირაში 15-20 საათი უთავისუფლდებათ, რასაც სხვა, მეტად პროდუქტიულ საქმიანობას უთმობენ.
Markster-ის ინტერფეისი მარტივი და ინტუიციურია, მაგრამ თუ თანამშრომელს დახმარება მაინც დასჭირდა, საქმეში AI-ასისტენტი “რიჩარდი” ერთვება, რომელსაც ყველა კითხვაზე მყისიერად გიპასუხებთ. რიჩარდი 24/7-ზე მუშაობს და მომხმარებლებს ისეთ პერსონალურ მომსახურებას სთავაზობს, როგორსაც ისინი რამდენიმე თანამშრომლისგან შემდგარი ჯგუფისგან არიან შეჩვეულნი, ოღონდ ადამიანებისგან განსხვავებით, რიჩარდი არასდროს ისვენებს და ფაქტობრივად არასდროს ცდება.
“Markster-ი გაყიდვების, მარკეტინგულ და საოპერაციო ხელსაწყოს ერთ პლატფორმაზე აერთიანებს, რაც ნიშნავს, რომ სხვადასხვა პროგრამების შესწავლაზე დრო აღარ დაგეხარჯებათ. ჩვენი ყველა ფუნქციონალი იმისთვისაა შექმნილი, რომ კომპანიას მასშტაბირებაში დაეხმაროს. რა დავალებაც არ უნდა ჰქონდეს თანამშრომელს, იქნება ეს პირველი კლიენტის პოვნა თუ ახალ ბაზარზე გასვლა, Markster-ის გამოყენებით ის მიზანს უფრო სწრაფად მიაღწევს, ვიდრე მის გარეშე. ჩვენმა გამომწერმა ბუტიკურმა მარკეტინგულმა სააგენტომ პირველი კლიენტი სულ რაღაც რვა დღეში იპოვა, რაც კრეატიულ ინდუსტრიაში ფაქტობრივად არასდროს ხდება. ჩვენი მისია ყველა იმ კომპანიის გაძლიერებაა, რომელსაც სურს ისე განვითარდეს, როგორც ამას გლობალური კორპორაციები ახერხებენ, ოღონდ გაცილებით ნაკლები დანახარჯით”, – ამბობს ივან ივანკა.
Markster-ის პროგრამული უზრუნველყოფით სხვადასხვა სექტორების წარმომადგენლები ინტერესდებიან, მაგრამ განსაკუთრებით აქტიურად ამ გადაწყვეტას B2B სერვისის პროვაიდერები იყენებენ. Markster-ი, ამ დროისთვის, სრულად გაშვებული არ არის, მაგრამ კომპანიას მოლოდინის რეჟიმში მყოფი ადამიანებისა და კომპანიების გრძელი სია აქვს, რომელშიც ვხვდებით, როგორც ბიზნესკონსულტანტებს, ასევე მარკეტინგულ სააგენტოებს, პროგრამული უზრუნველყოფის კომპანიებს, საბუღალტრო და საკონსულტაციო ფირმებს და კორპორაციებს. ივანის შეფასებით, მოთხოვნის მრავალფეროვნება Markster-ის სიძლიერეზე მიუთითებს, რადგან სტარტაპებს, კომპანია, კორპორაციებისთვის დამახასიათებელი კომპლექსური პროცესების დანერგვის საშუალებას აძლევს, ხოლო კორპორაციებს უკვე ჩამოყალიბებული ბიუროკრატიის გამარტივებაში ეხმარება, რაც, ორივე შემთხვევაში, კომპანიას მასშტაბირების საშუალებას აძლევს.
500 Global in Eurasia-ს მეშვიდე, ამ დროისთვის ყველაზე მასშტაბური ნაკადისთვის მენტორებმა 10 ქვეყნიდან 13 სტარტაპი შეარჩიეს. სააქსელერაციო პროგრამის მე-7 ნაკადში შვიდი სფეროს წარმომადგენელი სტარტაპი მოხვდა და, რაც ყველაზე საინტერესოა, თითოეული მათგანი 21-ე საუკუნის მთავარ ტექნოლოგიას – ხელოვნურ ინტელექტს ეფუძნება. 500 Global in Eurasia “საქართველოს ბანკთან” და GITA-სთან თანამშრომლობით ხორციელდება.