B2C.GE

B2C.GE – ელ.კომერციის პლატფორმა, რომელიც მეწარმეებს საშუალებას აძლევს 5 წუთში, მარტივად და დამოუკიდებლად შექმნან საკუთარი ონლაინ მაღაზია
 
საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით და ინოვაციებისა და ტექნოლოგიების სააგენტოს ინიციატივით, 500 Startups-ი აქსელერაციის პროგრამას განაგრძობს. აქსელერაციის პროგრამის პირველ ნაკადში ჩართულმა 15 სტარტაპმა 5 მლნ აშშ დოლარზე მეტი მოცულობის ინვესტიცია მოიზიდა. პირველი ნაკადის ორი გამარჯვებული სტარტაპი, Cardeal და Cargon,  კი 2021 წლის გაზაფხულზე სილიკონ ველიზე გაემგზავრება, სადაც 500 Startups-ის ერთთვიან პროგრამაში მიიღებს მონაწილეობას.
 
აქსელერაციის პროგრამის მეორე ნაკადი კი უკვე დაიწყო და მასში 15 კომპანიაა ჩართული, ესენია: Activechat, Agrolabs, Argonavti, Arealy, B2C.GE, Citycom, Corebook, Extra.ge, Kernel, Kvalifika, My Nanny, PAYZE, Simpolium, Trice, YouTravel.me.
 
დღეს მოგიყვებით აქსელერაციის პროგრამის მეორე ნაკადის ერთერთ მონაწილე სტარტაპზე -B2C.GE- ზე.
 
2020 წელს გლობალურ ბაზარზე ინტერნეტ ვაჭრობამ შემოსავლების კუთხით ყველანაირი რეკორდი მოხსნა და 3.9 ტრილიონი დოლარის დაგენერირება შეძლო შემოსავლებში (წყარო – emarketer.com. გასულ წელთან შედარებით, მისი ზრდა 16.5% იყო და პანდემიას, ახალ მომხმარებლებს და თანამედროვე ტენდენციებს თუ გავითვალისწინებთ, შეიძლება ეს რიცხვი კიდევ უფრო მეტად გაიზარდოს.
 
ასეთ მზარდ და მოთხოვნად ბაზარზე შესვლა ბუნებრივია, ყველა ბიზნესის სურვილი უნდა იყოს, თუმცა ვებ-გვერდის შექმნა, გადახდების სისტემის დანერგვა და UX/UI დიზაინი მცირე მეწარმეების უმრავლესობისთვის ხელმისაწვდომი არაა. B2C.GE-ს გუნდი აქამდე მხოლოდ დიდი მასშტაბის შეკვეთებზე მუშაობდა და მსგავს პლატფორმებს მსხვილი ბიზნესებისთვის ქმნიდა, დროთა განმავლობაში კი მიხვდნენ, რომ დახმარების გაწევა შედარებით მცირე ზომის მოთამაშეებისთვისაც შეეძლოთ. პლატფორმის დეველოპმენტი 2018 წელს დაიწყო, დღეს კი უკვე 450-ზე მეტ ბიზნესს ეხმარებიან უნიკალური ონლაინ მაღაზიის შექმნაში.
 
„B2C.GE არის ელ.კომერციის პლატფორმა, რომელიც მეწარმეებს საშუალებას აძლევს 5 წუთში, მარტივად და დამოუკიდებლად შექმნან თავიანთი ონლაინ მაღაზია და დაიწყონ პროდუქტების გაყიდვა არამხოლოდ საქართველოში, არამედ მის ფარგლებს გარეთაც. ამისთვის მხოლოდ სახელის, გვარის, ელ.ფოსტის და მობილურის ნომრის შეყვანაა საჭირო. ჩვენმა გუნდმა, მრავალთვიანი და დამღლელი სამუშაოს ნაწილი, ფაქტობრივად ბიზნესის ცხოვრებიდან გააქრო.“ – ამბობს ერთ-ერთი თანადამფუძნებელი ქეთევან ვაჩიბერიძე.
 
მისი თქმით, შექმნილი ვებ-გვერდის მართვა ძალიან მარტივია და თითოეულ ფუნქციაზე მსურველებს ვიდეო გაკვეთილების ნახვაც შეუძლიათ. 
 
„სხვადასხვა შაბლონები გვაქვს, რომლის არჩევაშიც მეწარმე თავისუფალია: ფერი, განლაგება, ყველაფერი მის გემოვნებაზეა დამოკიდებული. 2 თვეში ერთხელ ვამატებთ ახალ დიზაინს და მომხმარებლებს საშუალებას ვაძლევთ მისი ვებ-გვერდი მრავალფეროვანი იყოს. თუ მას Facebook გვერდის ან ელექტრონული ფოსტის მართვა შეუძლია, იგივე უნარებით ააწყობს B2C.GE-ზეც საკუთარ პლატფორმას. გვაქვს ინსტრუქცია როგორ დააინტეგრიროს სოციალური ქსელები, Google Analytics, Facebook-ის მოწყობილობები და ა.შ“ – გვიყვება ქეთევანი.
 
მათი მომსახურება საკმაოდ ხელმისაწვდომია, პირველი თვე ნებისმიერი მსურველი პროდუქტს უფასოდ იყენებს, შემდეგ კი მეწარმეს თვეში მხოლოდ 99 ლარის გადახდა უწევს. მათი სურვილია, რომ უახლოეს მომავალში არამხოლოდ საქართველოში, არამედ რეგიონში ყველაზე მსხვილი E-Commerce სერვისების პროვაიდერები გახდნენ.
 
საწყისი კაპიტალი დამფუძნებლების დანაზოგი, 150 000 დოლარი იყო, „ინოვაციებისა და ტექნოლოგიების სააგენტოს“, 100,000 ლარიანი გრანტის შემდეგ B2C.GE-ს გუნდმა გადაწყვიტა, რომ განვითარების ახალ ეტაპზე გადასვლის დროა და 500 Startups-ის პროგრამა და მათი მენტორები იდეალურ დახმარებას გაუწევენ საერთაშორისო ბაზრებზე გასასვლელად. 
 
„არსებულ ბაზარზე ჩვენი ძალები კარგად მოვსინჯეთ. დროა გავცდეთ საქართველოს საზღვრებს და მეტი ინვესტიცია მოვიზიდოთ. უკვე ისეთ საფეხურზე ვართ, რომ ძალიან მნიშვნელოვანია ტოპ ექსპერტების მხრიდან გამოცდილებისა და მხარდაჭერის მიღება. ჩვენთვის 500 Startups-ის პორტფოლიოში ყოფნა უკვე დიდი პატივია, მნიშვნელოვანია საქართველოს ბანკის ჯგუფის ჩართულობაც, როგორც ინვესტორის. საერთაშორისო ბაზარზე ხშირად, დიდ ყურადღებას აქცევენ, თუ რამდენად სანდოა კომპანია ადგილობრივი ფინანსური ინსტიტუტებისა და ინვესტორებისთვის, ამ მხრივ ბანკის ჯგუფის ჩართულობა მნიშვნელოვან სიგნალს იძლევა საერთაშორისო მასშტაბზე, რაც ჩვენს განვითარებაში დიდ წვლილს შეიტანს.“ – ამბობს ქეთევან ვაჩიბერიძე.  
 
500 Georgia რეგიონის მასშტაბით ხორციელდება და პროექტის მთავარი მიზანი საქართველოს სტარტაპ ეკოსისტემის გაძლიერება, საინვესტიციო პოტენციალის განვითარება და სტარტაპ კომპანიების გლობალურ ბაზარზე მასშტაბირებაა. მსოფლიოში წამყვანი გლობალური აქსელერატორი აერთიანებს როგორც ქართულ, ასევე უცხოურ კომპანიებს, რომლებიც ქართულ კომპანიებად დარეგისტრირდნენ და მზად არიან გახდნენ ქართული ეკოსისტემის წევრები.

არ გაჩერდე, გააგრძელე კითხვა