Always Active

საჭიროა ვებგვერდის გამართული ფუნქციონირებისთვის, თანხმობის გარეშე არ გექნებათ წვდომა ვებგვერდზე განთავსებულ ინფორმაციასთან

No cookies to display.

Always Active

გამოიყენება შენს ინტერესებზე მორგებული პროდუქტების და სერვისების შესათავაზებლად

No cookies to display.

Gotcha – ემოციების ამომცნობი სტარტაპი

Gotcha ჰამო ვეთუნცისა და ანა გევორგიანის მიერ დაფუძნებული სტარტაპია. ის ქცევითი მეცნიერების კვლევის საფუძველზე, სახის ქცევის ანალიზის მეშვეობით ამოიცნობს ადამიანის მიკროემოციებს და ხსნის შესაძლო მოტყუების შემთხვევებს. 
 
ეს საინტერესო მისიის მქონე სტარტაპი ცოტა ხნის წინ 500 Georgia-ს აქსელერაციის პროგრამაში მოხვდა. როგორ ახერხებს Gotcha ამ მისიის შესრულებას? ამაზე ანა გევორგიანი გვესაუბრა:
 
– საიდან გაგიჩნდათ იდეა, შეგექმნათ სტარტაპი, რომელიც ადამიანის ემოციებს დააკვირდებოდა?
 
თავიდან გვინდოდა, შეგვექმნა ფსიქოლოგიური ჩატ-ბოტი, რომელიც დაეხმარებოდა ხალხს დეპრესიისგან თავის დაღწევაში. ერთთვიანი კვლევის შემდეგ, ამ იდეაზე ფიქრი შევწყვიტეთ და მოვინდომეთ, გვეპოვნა ემოციების გამოვლენის საშუალება, რადგან აღმოვაჩინეთ, რომ ამ ბაზრის ზრდის მიუხედავად, მასში ძალიან ცოტა კომპანია ოპერირებს. 
 
ჩვენ ასევე აღმოვაჩინეთ, რომ პოლიგრაფის აღმოჩენის შემდეგ, ახალი მიღწევა ამ სფეროში თითქმის არ არსებობს. სწორედ ამიტომ, გვინდოდა, შეგვექმნა ახალი ტექნოლოგია შესაძლო ტყუილის შემთხვევის გამოსავლენად.
 
– იმისთვის, რომ მსგავსი სტარტაპი შექმნა, ალბათ რელევანტური ცოდნა და გამოცდილებაა საჭირო.. ვინ არიან Gotcha-ს დამფუძნებლები და რა გამოცდილება აქვთ მათ?
 
თანადამფუძნებლები ვართ მე და ჰამო. ჩვენ ორივეს გვაქვს ძალიან დივერსიფიცირებული გამოცდილება სხვადასხვა სფეროში (გაყიდვები, ფინანსები, ბიზნესის ადმინისტრირება და ა.შ.. ამას გარდა, 3 წლის წინ ავიღე მიკროემოციების ამოცნობის და სახის პროფილირების 7 სერთიფიკატი (საერთაშორისო სერტიფიცირებული ორგანოსგან.
 
– გვიამბეთ Gotcha-ს მისიისა და მოდელის შესახებ..
 
ჩვენს პროდუქტს აქვს ორი მოდელი, რომელიც ეფუძნება ორ განსხვავებულ ღირებულებას – საგამოძიებოსა და შეფასების. შეფასებითი ღირებულების იდეა შემდეგია: თანამშრომლის (მომხმარებელთა მომსახურების ოფიცრების მუშაობის შეფასება მათ მიერ მომსახურე კლიენტების ემოციების გამოვლენით და მომხმარებლის კმაყოფილების დონის შეფასებით. თუმცა, ამ მოდელის გამოყენების შემთხვევა არ შემოიფარგლება მხოლოდ HR თანამშრომლის მუშაობის შეფასებით და შეიძლება, საკმაოდ დივერსიფიცირებული იყოს:
  • HR / რეკრუტირება
  • CX / მომხმარებელთა კმაყოფილების საზომი
  • ვიდეო კონფერენცია / დისტანციური ზარის მონაწილეების ემოციების ანალიზი
  • სხვა
საგამოძიებო მოდელის იდეა შემდეგია: დახმარება თაღლითობის (საწარმოს დონეზე და დანაშაულის გამოვლენაში (სარჩელის მენეჯმენტსა და იურიდიულ სამსახურებში ინტერვიუების დროს ადამიანის სახის ფარული მიკროემოციების ამოღებით. ამ მოდელის ემოციების ბიბლიოთეკა მოიცავს (ძირითადი ემოციების გარდა იმ ემოციებს, რომლებიც შეიძლება განიმარტოს, როგორც „მოტყუების შესაძლო შემთხვევები“.
 
საჩივრის მენეჯმენტისა და იურიდიული სერვისების გარდა, ამ მოდელის გამოყენების შემთხვევებია:
  • რისკისა და შესაბამისობის მენეჯმენტი
  • ფსიქიკური ჯანმრთელობა / ნარკოტიკული აშლილობები / ბიოტექნიკა
  • დაზღვევა
– რა იყო თქვენი პირველი ნაბიჯები?
 
  1.  ტრენინგების გავლა საერთაშორისო სერტიფიცირებულ ორგანოში მიკროემოციების / ფარული ემოციების / მოტყუების შესაძლო შემთხვევის გამოვლენის, სახის პროფილირების და ა.შ კუთხით
  2. ბაზრის კვლევა
  3. სახის კუნთოვან მოქმედებებზე მატრიცის (AU კოდირების შექმნა
  4. სწორი ადამიანების (დეველოპერები პოვნა, რათა გადაგვეტანა ეს სამეცნიერო კვლევა (მატრიცის საშუალებით AI ტექნოლოგიაში 
  5. შევამოწმეთ სხვადასხვა ვებკამერა, რათა მაღალი სიზუსტე მიგვეღო
  6. შემოწმება
  7. ალფა ტესტირება
  8. ემოციების გაუმჯობესება/მორგება/დამატება ტესტირების შედეგებზე დაყრდნობით
  9. ოპტიმალური პირობების შემოწმება: განათების ხარისხი, გამოკითხულის სახის/თავის პოზიცია
  10. ბეტა ტესტირების გაკეთება
  11. ემოციების გაუმჯობესება
  12. ახალი ფუნქციების დამატება, მომხმარებლის პრეფერენციებიდან გამომდინარე
  13. და ა.შ.
– ალბათ ამ პროცესში ბევრ სირთულესაც წააწყდით..
 
ძალიან რთული აღმოჩნდა დეველოპერების პოვნა, რომლებიც საბოლოოდ დათანხმდებოდნენ ჩვენი ტექნოლოგიის განვითარებაზე მუშაობას. 
 
ასევე რთული იყო ტექნოლოგიის ისე გაწვრთნა, რათა მას სწორად ემუშავა ყველა ტიპის ადამიანის სახეზე. 
 
შესაბამისად, რთული იყო მაღალი სიზუსტის მიღწევა, რადგან სახის კუნთები ძალიან სწრაფად მოქმედებს (წამის 1/25-ში. 
 
და ბოლოს, ძალიან რთული იყო სწორი ვებკამერის პოვნა.
 
– რა ეტაპზეა ამჟამად სტარტაპი?
  • შევქმენით 2 მოდელის MVP
  • შევქმენით ღრუბელზე დაფუძნებული პროდუქტები
  • ინტეგრაციის პროცესში ვართ SAP-ის SuccessFactors-თან
– გიცდიათ თუ არა ბედი სხვა ტიპის აქსელერატორში აქამდე?
 
დიახ, გვიცდია, ესენი იყო: SAP Startup Factory by BANA, Microsoft Startup Hub და NVIDIA Inception.
 
– რატომ მოგინდათ 500 Georgia-ს აპლიკაციის შევსება?
 
500 Georgia-ში მონაწილეობა გვინდოდა რამდენიმე მიზეზის გამო: ჩვენი მიზნობრივი მყიდველის/მომხმარებლის უკეთ გაცნობა, საჭირო სანაცნობო ქსელის მოპოვება, ბრენდისადმი კეთილგანწყობის მოპოვება ალტერნატიული ინვესტორების/სფეროს ექსპერტების მხრიდან და ინვესტიციებზე ზრუნვა.
 
– და ბოლოს, ზოგადად, როგორია თქვენი სამომავლო გეგმები?
 
გავხდეთ UNICORN კომპანია!

 

არ გაჩერდე, გააგრძელე კითხვა