ბიზნესკურსი: როგორ უნდა იმუშაო შენი კომპანიის ბრენდინგზე

საქართველოს ბანკის  მიერ მეწარმეებისთვის შექმნილ უფასო საგანმანათლებლო პლატფორმაზე ბიზნესკურსი ცოტა ხნის წინ ბრენდინგის კურსიც დაემატა. ამ პლატფორმაზე ნებისმიერ მსურველს შესაძლებლობა აქვს, თავისი საქმის გასაფართოებლად კრიტიკულად მნიშვნელოვანი ინფორმაცია სრულიად უფასოდ მიიღოს და შემდეგ პრაქტიკაში დანერგოს. ახალი ბიზნესკურსი კი ბრენდინგის მნიშვნელობის გააზრებასა და სასიკეთოდ გამოყენებაში დაგეხმარებათ.

მარტივად რომ ვთქვათ, ბრენდინგი კომპანიის სავიზიტო ბარათია: ერთი მხრივ, ის თავს უყრის საიდენტიფიკაციო ინფორმაციას (ვიზუალური ნაწილი), მეორე მხრივ კი, ბრენდის ღირებულებებს უსვამს ხაზს. საბოლოო ჯამში, სწორედ ბრენდინგით ამყარებ ურთიერთობას მომხმარებელთან, ამდენად, მისი როლი ნებისმიერი კომპანიის წარმატებაში გადამწყვეტია.

მაინც რას გაიგებ და რაში გამოგადგება ბიზნესკურსის ეს უფასო რესურსი, უფრო დეტალურად ქვემოთ შეგიძლია გაიგო:

რას ისწავლი კურსის ფარგლებში

კურსს სტრატეგიული ბრენდინგის სააგენტო Live Branding-ის დამფუძნებელი და აღმასრულებელი დირექტორი, ალექს ჩიქოვანი, უძღვება. იგი შეეხება თანამედროვე კომპანიის ბრენდინგის ყველა ასპექტს, როგორიცაა ბრენდის რაობა, მისი შემადგენლობა, შიდა და გარე ბრენდინგი, ბრენდის მისია და ხედვა, კომუნიკაცია და მისი ელემენტები.

ყველა ეს საკითხი კურსის ფარგლებში ჩაშლილია რამდენიმე შეხვედრად. მაგალითად, გაიგებ, რა არის ბრენდის რაციონალური ფუნდამენტი და რა სტრატეგიულ როლს თამაშობს ის ბიზნესში. კომუნიკაციას რაც შეეხება, ცალკე შეხვედრა ეთმობა ბრენდის „ემოციაზე“ საუბარს, რომლის მნიშვნელობასაც სფეროს ყველა ექსპერტი უსვამს ხაზს. ამასთან, შეიტყობ რა არის ბრენდის პერსონიფიკაციაც: მისთვის სახელის, დიზაინის, სლოგანის შექმნა. ამ ყველაფერთან ერთად კი, ბრენდის მართვის პრინციპებზეც გაიგებ მეტს, რაც სამომავლოდ ნასწავლის პრაქტიკაში განხორციელებასაც გაგიადვილებს.

რატომ გჭირდება ბრენდინგის სწავლა

ბრენდინგის მნიშვნელობაზე მოკლედ კი უკვე მოგიყევით, მაგრამ, ტრადიციულად, სტატისტიკასაც შემოგაშველებთ, რომელიც ამ ყველაფრის უკეთ აღქმაში დაგეხმარება.

მაგალითად, იცოდი, რომ ერთი და იმავე ფერთა გამის კომუნიკაციაში გამოყენება ბრენდის ცნობადობას 80 პროცენტით ზრდის? ცნობადობა სახელის მოხვეჭაში გეხმარება, სახელი კი — ინვესტიციების მოზიდვაში. კიდევ ორ რიცხვს გეტყვით: ინვესტორების 82 პროცენტი გადაწყვეტილების მიღების პროცესში სწორედ სახელის ცნობადობით ხელმძღვანელობს, მომხმარებლების 77 პროცენტი კი ასევე სახელით ირჩევს სასურველ პროდუქტს ან სერვისს.

არ დაგვავიწყდეს კიდევ ერთი ფაქტორი, რომელიც ზემოთაც აღვნიშნეთ: ბრენდის ემოცია. კომპანიის კომუნიკაციისთვის ერთ-ერთი მთავარი გამოწვევა მომხმარებელთან ემოციური კავშირის დამყარებაა. ეს გავლენას ახდენს როგორც ახალი მომხმარებლის შეძენაზე, ასევე — უკვე არსებულის შენარჩუნებაზე. კვლავაც სტატისტიკით რომ გითხრათ, მომხმარებლების 94 პროცენტი რეკომენდაციას გაუწევდა ბრენდს, რომელთანაც ემოციური კავშირი აქვს.

ამ რიცხვების მხედველობაში მიღებით, ალბათ ადვილი წარმოსადგენია, რა დროის და რესურსის დათმობაა საჭირო ბრენდინგისთვის, განსაკუთრებით — თუ ახალბედა მეწარმე ხარ. ამასთან, საკითხის ზედმიწევნით ცოდნაც აუცილებელია, ცოდნის შეძენაში კი ბიზნესკურსი დაგეხმარება.

რა არის ბიზნესკურსი და კიდევ რას გთავაზობს ის

ბიზნესკურსზე შეიძლება უკვე იცი კიდეც, მაგრამ მოკლედ მაინც მოგიყვებით მის შესახებ. ეს არის საქართველოს ბანკის შექმნილი პლატფორმა, რომელზეც სხვადასხვა თემატიკის ათობით უფასო სასწავლო კურსსა და მასტერკლასს ნახავ. მათი დახმარებით, შეიძენ თანამედროვე ბიზნესის სამართავად საჭირო ცოდნასა და უნარებს.

ბიზნესკურსის საშუალებით, დაგეგმავ და განახორციელებ ყველა ნაბიჯს ბიზნესის იდეიდან გამართულ მარკეტინგამდე. პლატფორმა მოიცავს სამეწარმეო საქმიანობის თითქმის ყველა ასპექტს: გაყიდვები, მომსახურების მენეჯმენტი, ბუღალტერია, რეკლამირება, ადამიანური რესურსების მართვა და სხვა. საგულდაგულოდ შედგენილ სასწავლო კურსებს სხვადასხვა სფეროს წამყვანი სპეციალისტები უძღვებიან.

ბიზნესკურსის შესახებ მეტის გაგებასა და პლატფორმაზე რეგისტრაციას ვებგვერდზე შეძლებ.

არ გაჩერდე, გააგრძელე კითხვა