Pyme – ასე ეწოდება პლატფორმას, რომელიც მიმდინარე წლის მარტში საიმონ მიტჩელმა, ბილალ მოტივალამ და სალეჰ მოტივალამ დააფუძნეს. სტარტაპი ერთგვარი მარკეტინგული პლატფორმაა, რომელიც ბიზნესებს WEB3-ში მომხმარებლების მოზიდვაში ეხმარება.
Pyme იმ 15 სტარტაპს შორისაა, რომლებიც 500 Georgia-ს აქსელერაციის პროგრამაში მოხვდნენ. სწორედ ამიტომ, დავინტერესდით, რას საქმიანობს დეტალურად სტარტაპი და როგორ მოვიდნენ დამფუძნებლები სტარტაპის შექმნიდან დღემდე.. ამ საკითხებზე საიმონ მიტჩელი გვესაუბრა:
– როგორ დაიბადა Pyme-ის შექმნის იდეა?
მიმდინარე წლის მარტში ჩვენ შევქმენით დასაქმების WEB3 პლატფორმა. ხოლო იმისთვის, რომ პირველი მომხმარებლები მოგვეზიდა, გამოვიყენეთ ჩვენივე გამოცდილება მარკეტინგში. მალევე გავაცნობიერეთ, რომ ხალხი პლატფორმით კი არ იყო დაინტერესებული, არამედ იმით, თუ როგორ მოვიზიდეთ ამდენი მომხმარებელი WEB3-ში. აშშ-ში მოგზაურობის და ჩვენს სამიზნე მომხმარებლებთან საუბრის შემდეგ მივხვდით, რომ რეალურად, ჩვენ შევქმენით მარკეტინგული პლატფორმა, რომლის გამოყენებაც სხვა ადამიანებსაც სურდათ.
– რაში ეხმარება თქვენი სტარტაპი მომხმარებლებს/ბიზნესებს?
Pyme ეხმარება web3 კომპანიებს, შეიძინონ და შეინარჩუნონ მიზნობრივი web3 მომხმარებლები, 10-ჯერ იაფად, ვიდრე სხვა, ალტერნატიული ვარიანტებით. დღეს web3 არის სწრაფად მზარდი სივრცე, მაგრამ ბევრი კომპანია ვერ პოულობს მომხმარებლებს. სწორედ ამას ვაგვარებთ ჩვენ.
– როგორ დაიწყეთ საქმიანობა და რა სირთულეებს წააწყდით განვითარების გზაზე?
ჩვენ ჩავუშვით Pyme ბაზარზე მიმდინარე წლის მარტში. მანამდე რამდენიმე თვით ადრე, ვცდილობდით, სწორი ბიზნეს ვექტორი გვეპოვნა. როდესაც Pyme-ზე მუშაობა დავიწყეთ, მოვიგეთ არაერთი სტარტაპკონკურსი გლობალურად და მოვიზიდეთ მომხმარებელთა დიდი ბაზა ჩვენს პირველ თვეებში.
ამასობაში კი საკმაოდ ბევრი შეცდომა დავუშვით.. თუმცა, საუკეთესო ადამიანების გუნდში აყვანა თითქმის ყოველთვის ყველაზე დიდი გამოწვევა იყო ჩვენთვის.
– რა ეტაპზეა ამჟამად სტარტაპი?
ჩვენ ამჟამად გვყავს 100 000-ზე მეტი მომხმარებელი გლობალურად და პარტნიორული ურთიერთობები ზოგიერთ უდიდეს web3 პროექტთან გლობალურად. ჩვენ ამჟამად სწრაფად ვაფართოვებთ ჩვენს გუნდს აშშ-სა და აზიაში.
– რატომ გსურდათ 500 Georgia-ს აპლიკაციის შევსება?
ჩვენ მივიღეთ რჩევები იმ კომპანიებისგან, რომლებიც წინა პროგრამაში მონაწილეობდნენ. გვჯერა, რომ 500 დაგვეხმარება გაფართოებაში, უკეთესი ბიზნესის ჩამოყალიბებასა და ახალი კლიენტების მოზიდვაში.
– როგორია თქვენი მოლოდინი პროგრამასთან დაკავშირებით?
ჩვენი დიდი სურვილი იყო გამოწვევის წინაშე დავმდგარიყავით. ვიცით, რომ ბევრი რამ არის, რასაც შესანიშნავად ვაკეთებთ და კიდევ უფრო მეტი რამის უკეთესად კეთებაც შეგვიძლია. გვჯერა, რომ 500 Georgia-ს აქსელერაციის პროგრამა დაგვეხმარება სახსრების მოძიებასა და ბიზნესის უფრო სწრაფად მასშტაბირებაში.
– როგორ ფიქრობთ, რა შესაძლებლობებს აძლევს 500 Georgia სტარტაპებს და რატომ არის მათთვის მნიშვნელოვანი ამ პროგრამაში მონაწილეობა?
ვფიქრობთ, რომ 500-ის საქართველოში შემოსვლა ნებისმიერი ქართული კომპანიისთვის დიდი შესაძლებლობაა. ჩვენთვის გასაოცარი იყო, რომ სახლიდან გაუსვლელად შეგვეძლო გლობალური აქსელერაციის პროგრამაში მონაწილეობა. ვფიქრობ, ნებისმიერი კომპანია, რომელსაც აქვს გლობალური გაფართოების გეგმები, ამ პროგრამით უფრო სწრაფად მიაღწევს მიზანს.
– და ბოლოს, ზოგადად, როგორია თქვენი სამომავლო გეგმები?
ამჟამად Seed რაუნდის შუაში ვიმყოფებით და ინვესტორებთან საუბრის პროცესში ვართ. წლის ბოლოდან ჩვენ ვეწვევით სილიკონის ველს და სამხრეთ-აღმოსავლეთ აზიას, რათა დავამყაროთ უფრო მჭიდრო პარტნიორული ურთიერთობები და მომხმარებლებთან მოლაპარაკებები. ეს მხოლოდ დასაწყისია, ჩვენ გვსურს, ავაშენოთ გრძელვადიანი, მოგებიანი და მდგრადი ბიზნესი.