როგორი იქნება Touch 2022?

Touch ყოველწლიური ციფრული სამიტია, რომელმაც დაარსებიდან დღემდე მრავალ სპიკერსა და სტუმარს მოუყარა თავი. მისი მიზანი ახალგაზრდებისთვის (და არამარტო) განვითარებისა და ახალი, საერთაშორისო ცოდნისა და გამოცდილების მიცემაა.

როგორ ახერხებს ამას Touch და როგორია ამ ციფრული სამიტის ისტორია 2016 წლიდან დღემდე? ამ თემებზე ღონისძიების თანაორგანიზატორი, ბექა ქვარცხავა გაგვესაუბრა:

გვიამბეთ მცირე ისტორია Touch-ს შესახებ – როდის ჩატარდა პირველად და რა მიზანი ჰქონდათ ორგანიზატორებს?

თაჩის იდეა გაჩნდა 2016 წელს ჩინეთში. თავდაპირველად რამდენიმე მეგობარს შევთავაზე იდეა და ერთ თვეში პირველი თაჩიც შედგა, სადაც ექვსმა სპიკერმა და 200-ზე მეტმა დამსწრემ მოიყარა თავი.

ღონისძიების მიზანი მაშინაც და დღემდეც არის ერთი – გავხადოთ საერთაშორისო გამოცდილება და ცოდნა რეგიონისთვის ხელმისაწვდომი, დავეხმაროთ ადამიანებს გონების მართვის სწორ ფორმირებაში და ხელი შევუწყოთ ახალგაზრდებს სწრაფი ნაბიჯებით განვითარებაში.

– რა ტიპის ივენთია Touch? ვის მასპინძლობს და რა თემებზე აქვს ზოგადად ორიენტირი?

თაჩი არის ციფრული სამიტი, რომელიც მოიცავს როგორც პრეზენტაციებსა და პანელურ დისკუსიებს, ისე – ვორქშოფებსა და სხვადადსხვა სახის აქტივობებს. 2018 წლიდან დავნერგეთ სტარტაპების ექსპო და ფიჩინგ შეჯიბრი დაწელს კონკურსში გამარჯვებული სტარტაპი მიიღებს 5,000 ევროს ფულად პრიზის სახით.

– გვიამბეთ წარსული გამოცდილების შესახებაც – როგორ მიმდინარეობდა წინა ღონისძიებები?

2016 წელს გვყავდა 6 სპიკერი და 200-ზე მეტი დამსწრე, 2017-ში სპიკერების სია 14 სპიკერზე ავიდა, ხოლო 2018-ში – 25 სპიკერს და 700 მონაწილეს გაცდა. 2019 წელს გვყავდა 45 სპიკერი და 1000-ზე მეტი მონაწილე.

2020-ში დავგეგმეთ რამდენიმე ბუთქემფი და სამიტი, რომლის ჩატარებაც კოვიდის გამო მოგვიწია ონლაინ. 2021 წელი “დავსქიფეთ” და წელს 50 სპიკერით და 1200+ მეტი მონაწილით ვუბრუნდებით თეატრის კედლებს 2 დღიანი ინტელეაქტუალური ფესტივალის ჩასატარებლად.

– გვიამბეთ, კონკრეტულად რა თემები იქნება განხილული წელს ამ ღონისძიებაზე?

წელს 4 ძირითადი მიმართულება გვაქვს: დიზაინი, ტექნოლოგიები, ბიზნესი და მომავალი. გამოსვლები შეეხება: მომხმარებლის ქცევას, დიზაინ გადაწყვეტებს, ტექნოლოგიურ სიახლეებს, ბიზნესგანვითარებას, სტარტაპ ეკოსისტემას და მომავლის ტექნოლოგიებს.

– მოგვიყევით, ვინ იქნებიან სპიკერები?

Google, Meta, Revolut, Tesla, Porsche, Siemens, Ogivly, AKQA, Media.Monks, როგორც უცხოელი, ისე ქართველი სპიკერებისგან იქნება დაკომპლექტებული ჩვენი ლაინაფი. სრული სია იხილეთ – https://touch.ge/summit/speakers

– როგორ ფიქრობთ, რატომ სჭირდება საქართველოს მსგავსი ღონისძიებები?

თაჩის მთავარი მიზანი ცოდნის და გამოცდილებების გაზიარებაა, რასაც უკვე მეექვსე წელია აქტიურად ვახორციელებთ. რაც ყველაზე აღსანიშნავია, ეს პლატფორმა იძლევა საშუალებას, პირადად შეხვდე და გაიცნო წამყვან გიგანტებში მომუშავე პროფესიონალები, გაცვალო შეხედულებები და კონტაქტები სამყაროს უკეთესი მომავლისთვის.

 

არ გაჩერდე, გააგრძელე კითხვა