Always Active

საჭიროა ვებგვერდის გამართული ფუნქციონირებისთვის, თანხმობის გარეშე არ გექნებათ წვდომა ვებგვერდზე განთავსებულ ინფორმაციასთან

No cookies to display.

Always Active

გამოიყენება შენს ინტერესებზე მორგებული პროდუქტების და სერვისების შესათავაზებლად

No cookies to display.

Opera საბანკო – ფინტექ მომსახურებებს იწყებს

ინტერნეტ კომპანია Opera, Dify-ის ჩაშვებით, ფინანსურ მომსახურებებზე გადადის. ბრაუზერში თანხის დაბრუნების სერვისითა და ციფრული საფულით სარგებლობა შეგეძლებათ. Dify-ის აპლიკაციის საცდელი ვერსია პირველად ესპანეთში გაეშვა. ეს ყველაფერი კი Mastercard-ის მიერ გაცემულ უფასო ვირტუალურ სადებეტო ბარათს და Google Pay-ის მხარდაჭერით.

კომპანია ახალი მომსახურების გავრცელებას ევროკავშირის მასშტაბით აპირებს, სადაც ამჟამად, 50 მილიონი აქტიური მომხმარებელი ჰყავს. “მომდევნო რამდენიმე წელიწადში, Dify-ში Opera-ს ინვესტიციის ჯამური მოცულობა, სავარაუდოდ, 100 მილიონ დოლარს გადააჭარბებს”, — ამბობენ ექსპერტები.

Dify-ის აპლიკაციის პირველი ვერსია, Opera-ს ბრაუზერის გამოყენებით, მომხმარებლებს პარტნიორ ვებსაიტებზე შენაძენის გაკეთების შემთხვევაში, ქეშბექის მიღების საშუალებას მისცემს. პარტნიორი ბრენდების ჩამონათვალი, როგორიცაა Nike, Sephora, Asos და სხვები, Opera-ს ბრაუზერში სპეციალურ ნიშნულზე გამოჩნდება.

“ყოველდღე მილიონობით ადამიანი ინტერნეტის გამოყენებით ვაჭრობს და გადახდებს Opera-ს ბრაუზერით ახორციელებს. Dify-ით, ჩვენ ბრაუზერს და ელექტრონულ საფულეს ვაერთიანებთ. ეს ყველაფერი მომხმარებლის სავაჭრო გამოცდილების გასაუმჯობესებლად ხდება”, — ამბობენ Opera-ს წარმომადგენლები.

მომავალში, Opera მომხმარებლისთვის ელექტრონული საფულეების მხრივ, უფრო მეტი სერვისის შეთავაზებას გეგმავს. ესენია: დანაზოგების მენეჯმენტი, კრედიტი, ინვესტიციის შესაძლებლობები და ქეშბექი.

წყარო: www.next.on.ge

არ გაჩერდე, გააგრძელე კითხვა