დღეს თანამედროვე სამყაროში თითქმის ყველაფრის მოგვარება ციფრულად არის შესაძლებელი. სწორედ ამიტომაა, რომ როცა საბანკო საკითხებზე რაღაც დაგვაინტერესებს, ფილიალში აღარ მივდივართ, ოპერატორთან ვრეკავთ ან უფრო მარტივი − ჩატს ვიყენებთ ხოლმე.
მსოფლიოში ჩატის ბევრი მაგალითი არსებობს. მათ შორისაა ChatGPT, რომელსაც, როგორც ვარაუდობენ, რევოლუციის მოხდენა შეუძლია პროგრამირების ინდუსტრიაში. ანუ ChatGPT ერთგვარი ციფრული სისტემაა, შექმნილი იმისათვის, რომ ჩვენი ენა ესმოდეს და სხვადასხვა კითხვაზე პასუხები დროულად, თან, ამომწურავად გაგვცეს .
ჩატი საქართველოს ბანკის მობილბანკშიცაა და პრინციპი აქაც ზუსტად იგივეა:
- შეგიძლია ნებისმიერი ადგილიდან მიწერო მობილურით
- დასვა კითხვები და
- 24/7 მიიღო პასუხები ყველაფერზე სახლიდან გაუსვლელად.
ანუ ასე ქალაქის ნომერზე არ გიწევს რეკვა, ლოდინი ზარის შესავლის მოსმენისას და რაც მთავარია, ჩვენი ციფრული ასისტენტი ეგრევე გპასუხობს. ზოგადად, გარდა იმისა, რომ ჩატი ბევრისთვის მოსახერხებელია, სხვადასხვა საინტერესო ფუნქციაც აქვს − მისი გამოყენებით არა მხოლოდ შეძლებ სასურველი საბანკო კონსულტაციის გავლას, არამედ მიიღებ, გაგზავნი ან გადმოწერ საჭირო ფაილებს და გააზიარებ ბმულებს. ჩატის პარალელურად შეძლებ მობილბანკში ინსტრუქციების მიყოლას და ტრანზაქციების შესრულებას. ისტორიაც აქვე ინახება და შეგიძლია პერიოდულად მიუბრუნდე – თუ რაღაცის გახსენება დაგჭირდა.
ასევე, თუ მოგინდება, გახსნი ანაბარს, აიღებ სესხს ან გაიაქტიურებ სხვა პროდუქტებს. აქვე იკითხავ შენ მიერ შესრულებულ ტრანზაქციებზე, თვალს მიადევნებ საუბრის ისტორიას და ა.შ.
თვითონ ჩატი საკმაოდ მარტივი სისტემაა: როცა მიწერ, ჯერ საქართველოს ბანკის ციფრული ასისტენტი გიპასუხებს და შენს დახმარებას შეეცდება, თუ რამე მიზეზით ვერ შეძლებს ამას, მაშინვე გადაგამისამართებს ოპერატორთან და ყველაფერი შეძლებისდაგვარად უსწრაფესად მოგვარდება.
ასე რომ, თუ რომელიმე საბანკო ტრანზაქციის შესრულების პროცესში დახმარება ან დამატებითი ინფორმაცია დაგჭირდება, მიიწერე საქართველოს ბანკის მობილბანკის ჩატში და სიამოვნებით დაგეხმარებიან.
რომ იცოდე, მობილბანკის გარდა, ჩატი ინტერნეტბანკსა და საიტზე – bankofgeorgia.ge-ზეც – დაგხვდება.
ინტერნეტბანკის შემთხვევაში ჩატში ავტორიზაციის გავლის შემდეგ მოხვდები და ოპერაციების შესრულების პარალელურად ამ ფუნქციის გამოყენებასაც მარტივად შეძლებ.
რაც შეეხება საქართველოს ბანკის საიტს, საბანკო კონსულტაციების მიღება შეგიძლია როგორც ავტორიზაციის გავლის შემდეგ, ისე მის გარეშეც − ცარიელ გრაფაში შეიყვან შენს სახელს და მობილურის ნომერს, საუბრის დასაწყებად კი დააჭერ დაწყებას.
როგორც ხედავ, დღეს ბევრი რამ იქმნება იმიტომ, რომ კომფორტი მოგანიჭოს და ამ მხრივ კარგი იქნება, თუ შენც გამოიყენებ ჩატის ფუნქციას მობილბანკში, რადგან ასე ბანკთან ურთიერთობა უფრო გაგიმარტივდება.