Apple-ი საკრედიტო ბარათების თამაშში ჩაერთო და მას შემდეგ ტექნოლოგიების გიგანტი კომპანიის გადახდის სისტემებს საკრედიტო ბარათების „მკვლელებად“ მოიხსენიებენ.
Apple Pay-სთან ინტეგრირებული საკრედიტო ბარათის შესახებ 25 მარტს გახდა ცნობილი.
ბარათის მისაღებად მომხმარებლებმა უნდა გაიარონ რეგისტრაცია საკუთარი iPhone-ის გამოყენებით. თანხმობის მიღების შემდეგ მათ მყისიერად შეეძლებათ ბარათით სარგებლობა. Apple Wallet-ი მომხმარებლებს ტრანზაქციებისა და მოახლოებული გადასახადების შესახებ შეატყობინებს.
კომპანია Goldman Sachs-სა და Mastercard-თან პარტნიორობს და ვირტუალური ბარათის გარდა ფიზიკურ, ტიტანისგან დამზადებულ ბარათსაც გამოუშვებს (ტრანზაქციებზე პასუხისმგებელი კომპანია Mastercard-ი იქნება).
Mastercard-ის პრეზიდენტმა ჩრდილოეთ ამერიკაში, კრეიგ ვოსბურგმა განაცხადა, რომ ეს ბარათი ციფრული ეპოქისთვის შეიქმნა. მისი თქმით, საერთო პროექტის ბირთვს წარმოადგენს Mastercard-ის ტოკენ სერვისი და M Chip ტექნოლოგიები, რომლებიც თქვენს მოწყობილობებში ბარათს მნიშვნელოვანი ინფორმაციის გამოვლენის გარეშე ათავსებენ.
Mastercard-მატოკენ სერვისები Apple Pay-ში 2014 წელს დაამკვიდრა. 2018 წელს კომპანიაში განაცხადეს სტრატეგიის შესახებ, რომლის მიხედვითაც, 2020 წლის ჩათვლით, ტოკენ სერვისებით ყველა ბარათი უნდა აღიჭურვოს.
ვირტუალური ბარათით სარგებლობისას ყოველდღიურად დაგიბრუნდებათ დახარჯული თანხის 2%, ფიზიკური ბარათით სარგებლობის დროს კი „ქეშბექი“ 1%-ს შეადგენს.
ბარათის მომხმარებლებს არ დაეკისრებათ საკომისიო საერთაშორისო გადარიცხვებზე, ჯარიმა დაგვიანებულ გადახდებზე და საჯარიმო (დეფოლტური) განაკვეთი. ბარათს არ დასჭირდება სტანდარტული ნომერი, მომხმარებლის ხელმოწერა და CVV კოდები -ეს ინფორმაცია საფულის აპლიკაციაში იქნება შენახული.
Apple-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა ტიმ კუკმა ბარათის პრეზენტაციაზე განაცხადა: „ჩვენ ყველას გვჭირდება საკრედიტო ბარათები, თუმცა მათი გარკვეული ასპექტები შეიძლება გაცილებით უკეთესი გახდეს“.
აღსანიშნავია, რომ ბარათის გამოშვება Apple Pay-ს არც თუ ისე წარმატებულ შედეგს მოჰყვა, თუმცა ექსპერტები მას საპირისპიროს უწინასწარმეტყველებდნენ. Apple Pay-ს სერვისით iPhone-ის მომხმარებელთა მესამედზე ნაკლებს თუ უსარგებლია ერთხელ ან მეტჯერ.
„გოლდმანთან “თანამშრომლობა ადასტურებს იმინფორმაციას, რომ კომპანიას სურს გააფართოოს თავისი აუდიტორია და საკუთარი სერვისები არა მხოლოდ შეძლებულ მომხმარებლებს და კორპორაციულ კლიენტებს შესთავაზოს.
წყარო:
https://www.pymnts.com/news/payment-methods/2019/apple-card-credit-virtual-wallet-app/