როგორ იქმნებოდა SOLO ბუტიკი — პრემიუმ კლასის სივრცე ექსკლუზიური ბრენდებისთვის

გამორჩეული, დახვეწილი და გემოვნებიანი — ეს სიტყვები ყველაზე ზედმიწევნით აღწერს სივრცეს, რომელშიც SOLO-ს მომხმარებლებს შეუძლიათ განსაკუთრებული გარემოთი დატკბნენ და სპეციალურ ფასად შეიძინონ ექსკლუზიური ბრენდების ნივთები. თუმცა SOLO ბუტიკმა საკმაოდ დიდი და საინტერესო გზა გაიარა, სანამ მომხმარებლების საყვარელ ადგილად იქცეოდა.

SOLO-ს პროექტზე მუშაობა იტალიურ კომპანია Dinn!-თან ერთად ჯერ კიდევ 2009 წელს დაიწყო. სწორედ ამ დროს გაჩნდა იდეა, შექმნილიყო არასტანდარტული, არასაბანკო და პრემიუმ კლასის სივრცე, სადაც სტუმარი თავს კომფორტულად იგრძნობდა და ისეთი ნივთების ყიდვასაც შეძლებდა, რომლებიც საქართველოში სხვაგან ხელმისაწვდომი არ იყო. ასეთი იყო, მაგალითად, ქალაქ გრასში ექსკლუზიურად სოლოსთვის შექმნილი სუნამო, იტალიური ბრენდის საუკეთესო ყავა და ა.შ.

იდეა რეალობად მალევე იქცა. დროთა განმავლობაში SOLO ბუტიკს კიდევ უფრო მეტი საინტერესო და ექსკლუზიური ბრენდი დაემატა და დღეს მომხმარებლისთვის დაუვიწყარი გამოცდილების შექმნაში ერთ-ერთი მოწინავეა.

“მთავარი ხედვა და კონცეფცია უცვლელია: ყოველთვის განახლებადი და საუკეთესო ხარისხის ბრენდები, რომლებიც საქართველოში მხოლოდ SOLO ბუტიკშია ხელმისაწვდომი”, — ამბობს SOLO ბუტიკის მიმართულების ხელმძღვანელი ნინო ასათიანი.

SOLO ბუტიკი ოთხ მთავარ მიმართულებას აერთიანებს, ესენია: მოგზაურობა, ჯანმრთელობა, განათლება და გართობა. ბუტიკში უამრავ ექსკლუზიურ ბრენდსა და გამორჩეულ ნივთს აღმოაჩენთ. მაგალითად, მოგზაურების მოყვარულებს აქ დახვდებათ იტალიური ბრენდის, Crash Baggage-ის სამგზავრო ჩანთები. თუ დედამიწაზე ზრუნვა გიყვართ და წყლის სასარგებლო თვისებებსაც სათანადოდ აფასებთ, 24 Bottles-ის წყლის ბოთლები მოგეწონებათ. ხოლო თუ თავისუფალ დროს კითხვას არაფერი გირჩევნიათ, ბუტიკში თქვენთვის სპეციალურად SOLO-ს პროექტის ფარგლებში ნათარგმნი წიგნებიც დაგხვდებათ.

ეს, რა თქმა უნდა, მხოლოდ მცირე ჩამონათვალია იმ ბრენდებისა და ნივთებისა, რომლებსაც SOLO ბუტიკი სხვადასხვა ასაკისა და გემოვნების ადამიანებს სთავაზობს. რაც მთავარია, ბუტიკი სტუმრებს საინტერესო და სასიამოვნო სიახლეებითაც მუდმივად ანებივრებს: SOLO ბუტიკს ყოველკვარტლურად ემატება ახალი ბრენდები, მომხმარებლებს კი კომპანიების განსაკუთრებული აქციებითა და შემოთავაზებებით სარგებლობა შეუძლიათ. სივრცე იმის საშუალებასაც იძლევა, რომ სტუმრები პროდუქტის წარდგენას, დეგუსტაციასა და სხვადასხვა სახის ღონისძიებას დაესწრონ.

თუმცა SOLO ბუტიკი აქ არ ჩერდება და მნიშვნელოვანი სამომავლო გეგმებიც აქვს:

“დიდი სამომავლო გეგმები გვაქვს. გვინდა შემოვიყვანოთ საინტერესო ბრენდები, ყოველკვარტლურად დავამატოთ საინტერესო, ინოვაციური პროდუქტები და გავამართლოთ ის მოლოდინი, რომელიც უკვე გაუჩნდა ლაუნჯში შემოსულ მომხმარებელს”, — ამბობს ნინო ასათიანი.

SOLO-ს ბუტიკში დახვეწილი ინტერიერი და ექსტერიერი, მუსიკა, ფრანგული წარმოების SOLO სურნელი და იტალიური ყავა ნებისმიერ სტუმარს თავს სახლში აგრძნობინებს.

გაიგე მეტი SOLO ბუტიკის პროდუქციაზე:

დასამახსოვრებელი საჩუქრის 10 იდეა SOLO ბუტიკიდან თქვენი საყვარელი ადამიანისთვის;
8 გამორჩეული საჩუქარი ბავშვებისთვის SOLO ბუტიკიდან.
გახდით SOLO

არ გაჩერდე, გააგრძელე კითხვა