SOLO Talks-ის ფარგლებში 21 ოქტომბერს კიდევ ერთი ძალიან საინტერესო სემინარი ჩატარდა, რომლის სპიკერიც JWT Metro-ს სტრატეგიის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი და COMM SCHOOL-ის ლექტორი ლადო მალაზონია იყო.
ლადომ სტუმრებთან ერთად ისაუბრა იმაზე, თუ როგორი შეიძლება იყოს ციფრული განვითარებისა და ინტერნეტის შემდეგი ფაზა − მეტასამყარო. სპიკერმა მას უსაზღვრო, ინტერაქციული ვირტუალური რეალობა უწოდა, რომელიც მოიცავს მოდელირებულ სამყაროებს, ციფრულ ავატარებს, ვირტუალურ ქონებას, „გეიმინგს“, სამუშაო თუ სამოგზაურო სივრცეებსა და სხვა ყველაფერს, რისი წარმოდგენა და შექმნაც შეიძლება…
ამ საინტერესო საუბრებში ლადოს არც თანამედროვე კოსმოსური რბოლა გამორჩენია, რასაც ასევე შეიძლება ვუწოდოთ ტექნოლოგიური კომპანიებისა და თამაშების მწარმოებლების რბოლა პირველობისთვის მეტასამყაროში. ამ მხრივ მომავლის შეკითხვა ჯერ კიდევ აქტუალურია − რომელი ხედვა განხორციელდება? მონოპოლია თუ დეცენტრალიზაცია.
შეხვედრაზე პასუხები გაეცა აქტუალურ კითხვებსაც: როგორ ერთვებიან ბრენდები მეტასამყაროში და სად მივყავართ კოლაბორაციებს, უნიკალურ გამოცდილებებსა და ახალ სარეკლამო შესაძლებლობებს. სპიკერი ასევე შეეხო როგორც თამაშების გავლენასა და თერაპიულ ეფექტს, ისე ვირტუალური რეალობის პოტენციალს მედიცინაში.
საბოლოოდ, ერთ-ერთი მიგნება, რაც განსაკუთრებით გამოიკვეთა, აღმოჩნდა, რომ − რა მედიითაც ვიკვებებით, ზუსტად ის ვართ…