SOLO-ს გამორჩეული ვიზუალების მქონე ვიტრინები, რომლებიც უნიკალურ ისტორიებს გვიყვება ხოლმე, დამთვალიერებლების ყურადღებას ყოველთვის იქცევს. ცოტა ხნის წინ SOLO-ს ვიტრინები კვლავ განახლდა, ინსპირაცია კი ჟურნალ Voyager by SOLO-ს ახალი ნომერი იყო, რომელიც სამხრეთ აფრიკას ეძღვნება.
ჟურნალის თემატიკიდან გამომდინარე სამხრეთ აფრიკაში ექსპედიციაც მოეწყო, რომლის 20-მა მონაწილემ კონტინენტზე 12 დღე გაატარა და დაუვიწყარი გამოცდილება მიიღო. ასევე Voyager-ის ახალი ნომრის შთაგონებით შეიქმნა SOLO-ს ვიტრინებიც, რამაც სამხრეთ აფრიკის ველური სილამაზე ჩვენს ყოველდღიურობაში შემოიტანა.
SOLO-ს ბრენდმენეჯერი ლიზი ქისტაური გვიყვება კიდევ ერთ ინსპირაციაზე, რომელიც ახალი ვიტრინების განწყობას საუკეთესოდ გადმოსცემს:
„იდეის დამუშავებისას სხვადასხვა დეტალს განვიხილავდით, იქნება ეს აფრიკული პატერნები თუ ფერები. საბოლოოდ, გადავწყვიტეთ, რომ ერთ-ერთი ყველაზე საყვარელი მულტფილმის Lion King-ის გარშემო გვეტრიალა – მზე და ცხოველთა სამყაროს ჩრდილები „მეფე ლომის“ სავიზიტო კადრია, რაც ასევე კარგად გამოხატავს ზოგადად აფრიკის ესთეტიკას. ასე შევჯერდით, რომ მზის ჩასვლის რამდენიმე ეტაპი აღგვებეჭდა ვიტრინებზე – მზის ჩასვლა, ამოსვლა და დღე. სწორედ ამ ბრიფით მივედით Tricolor Studio-სთან, რომელმაც ეს იდეა რეალობად აქცია კიდეც“.
SOLO-ს ამ ზღაპრულ გეგმას ხორცი Tricolor Studio-სთან თანამშრომლობით შეესხა. როგორი იყო განახლებულ დიზაინზე მუშაობა, კომპანიის თანადამფუძნებელი ნინო კალანდაძე გვიყვება:
“ზოგადად, SOLO-ს ვიტრინებზე მუშაობა ჩვენთვის ყოველთვის ძალიან საინტერესოა. დეტალურად მივყვებით მთავარ თემას, რომელიც ამ შემთხვევაში სამხრეთ აფრიკა იყო. თავის მხრივ აფრიკის ქვეყნები ძალიან საინტერესოა და შესაბამისად, განახლებული ვიტრინებიც განსხვავებული გამოვიდა. ვფიქრობ, რომ ვიტრინებში განწყობა დანახვისთანავე იგრძნობა — როცა შეხედავ, მაშინვე მიხვდები, თუ რომელ კონტინენტს უკავშირდება. განსაკუთრებულ როლს კი მზის ჩასვლა-ამოსვლის დეტალი თამაშობს. სამი ფერის ვიტრინა შევქმენით, რომლებსაც მზის ამოსვლა-ჩასვლა, დღისა და ღამის იდეა აერთიანებს. SOLO-ს განახლებულ ვიტრინებში ასევე ვხედავთ ცხოველებს, რომლებიც ამ ადგილისთვისაა დამახასიათებელი და იქ ბინადრობენ”, — ამბობს ნინო კალანდაძე.
SOLO-ს განახლებულ ვიტრინებში გამჭვირვალე მასალაა გამოყენებული, განათების ცვლილება კი საფარის ველურ სილამაზეს ჩვენ თვალწინ აცოცხლებს და თავს ამ გარემოს ნაწილად გვაგრძნობინებს.
“ვიტრინის ელემენტებში გამჭვირვალე მასალა გვაქვს გამოყენებული, რომელიც განათებასთან ერთად იცვლება და დღესა და ღამეს ძალიან კარგად შეესაბამება. ფერები ზოგჯერ უფრო კონტრასტულია, ზოგჯერ კი უფრო გამჭვირვალე ჩანს, რაც იმის შეგრძნებას იწვევს, რომ თითქოს ეს ყველაფერი ცოცხალია. დღის განმავლობაში შუქის ცვლილებასთან ერთად კი ცხოველების გამჭვირვალობაც იცვლება. სწორედ გამჭვირვალე მასალა ქმნის ვიზუალურ განსხვავებას, რომელიც ამინდზე, დღის მონაკვეთსა და მზის მდებარეობაზეა დამოკიდებული. მზის ინსპირაცია დისნეის “მეფე ლომს” უკავშირდება, ამ მულტფილმისთვის მზე ძალიან დამახასიათებელია და კადრებსაც სულ მიჰყვება ხოლმე, თუმცა ჩვენი ფერები და მასალა მაინც განსხვავებულია. მუშაობის პროცესში გვსურდა, რომ ვიტრინები ემოციური გამოსულიყო. ზოგადად, ჩვენი მთავარი მიზანია, რომ ნამუშევარმა მაყურებელი მიიზიდოს და ყოველთვის დააინტერესოს, თუ რა ხდება”, — აღნიშნა ნინო კალანდაძემ.
სამხრეთ აფრიკის ინსპირაციით შექმნილი SOLO ვიტრინების ნახვა თბილისის, ბათუმისა და ქუთაისის SOLO ლაუნჯებში შეგიძლიათ. საფარის ექსპედიციის ვიდეოს ამ ბმულზე ნახავთ, SOLO-ს თითოეული მოგზაურობის შესახებ საინტერესო ფაქტებს, ისტორიებსა და გამოცდილებებს კი ჟურნალ Voyager-ში გაეცნობით.