ბოთლებში ჩამოსხმული ღვინო ალბათ არავისთვისაა გასაკვირი, თუმცა, რამდენიმე წლის წინ ბაზარზე ქილის ღვინის შემოსვლამ აუდიტორიის დიდი ნაწილი გააოცა. ქილის ღვინოს მივინო ეწოდება და მისი შექმნის იდეა გიორგი მაჭავარიანსა და საბა სახვაძეს ერთდროულად დაებადათ.
საიდან გაჩნდა ეს იდეა და როგორ განვითარდა მივინოს საქმიანობა დროთა განმავლობაში? ამ თემებზე გიორგი მაჭავარიანი გვესაუბრა:
იდეა
მივინოს შექმნის იდეა მეგობრებთან ერთად, წვეულებაზე გაჩნდა, სადაც გასახსნელის არქონის გამო რამდენიმე ჩანგლის გატეხვის შემდეგ მივხვდით, რომ ღვინო არ უნდა ყოფილიყო მოუხერხებელ შეფუთვებში. დავიწყეთ ფიქრი ალტერნატიულ შეფუთვებზე, რომელიც ბევრად უფრო მოსახერხებელი, პორტატული, და რაც ყველაზე მთავარია, ღვინოსთან თავსებადი იქნებოდა, რათა ღვინის სტრუქტურა და ხარისხი ხანგრძლივი ვადით შეენარჩუნებინა. ბევრი ალტერნატივის განხილვის შემდეგ, არჩევანი 330 მლ-იან ქილებზე შევაჩერეთ.
გამოცდილება მივინომდე
როდესაც იდეა დაგვებადა, ღვინის ინდუსტრიაში რაიმე სიღრმისეული გამოცდილება არ გვქონდა, გარდა გარკვეული მენეჯერული ცოდნა გამოცდილებისა. ამ პერიოდში თსუ-ს III კურსის ბიზნესის ფაკულტეტის სტუდენტები ვიყავით და ერთმანეთსაც აქედან ვიცნობდით. საქმიანობის დაწყებასთან ერთად, დავიწყეთ მეღვინეობის სიღრმისეული შესწავლა სხვადასხვა სასწასწავლებელში. მაგრამ, რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, ორივე ვიყავით ჩართული მრავალ გარე აქტივობაში, შესაბამისად, თავიდანვე ვხედავდით და ვგრძნობდით ღვინის ტრადიციულ შეფუთვებთან მიმართებით მომხმარებლის პრობლემებსა და საჭიროებებს.
მივინო
მივინო თავის მომხმარებელს სთავაზობს სირთულისგან, ჩარჩოებისგან თავისუფალ, ურთიერთობებისთვის შექმნილ ღვინოს ახალგაზრდულ შეფუთვებში. თავიდან ვაპირებთ, ვაწარმოოთ მხოლოდ ორი სახის: თეთრი და წითელი მშრალი ღვინოები, ხოლო შემდგომ დავამატოთ შუშხუნა, ნახევრად-ტკბილი, ასევე ხილის ღვინოები და ყველასათვის საყვარელი კოქტეილები.