QuickShipper ციფრული პლატფორმაა, რომელიც ბიზნესებს ეხმარება, ნებისმიერი არხით გაყიდული პროდუქტის მომხმარებლამდე მიტანასა და შეკვეთების ეფექტიანად მართვაში: მისი საშუალებით, ბიზნესებს შეუძლიათ შემოსული შეკვეთების მართვა, მათი დაბინავება, მომხმარებლებთან კომუნიკაცია და შედეგების ანალიზი.
QuickShipper-ის სერვისები ძირითადად 2 სახის ბიზნესზეა გათვლილი: ისინი, ვისაც საკუთარი კურიერები ჰყავთ და მეორე მხრივ ისინი, ვისაც საკურიერო მომსახურებას გარე კომპანიისგან იღებენ.
თუ ბიზნესს ჰყავს საკუთარი კურიერები, QuickShipper-ის საშუალებით შესაძლებელია კომპანიის კურიერების ერთიან სისტემაში შეყვანა და მათი მარტივი, ეფექტიანი მართვა. QuickShipper-ის დახმარებით კომპანია შეძლებს:
- ოპტიმალური მარშრუტების ავტომატურ დაგეგმვას;
- ახლომდებარე მისამართების მქონე შეკვეთების დაჯგუფებას;
- შეკვეთების ავტომატურ გადანაწილებას კურიერებზე;
- თითოეული შეკვეთის tracking-ს რუკაზე;
- მომხმარებლებთან გამჭვირვალე, ბრენდირებულ კომუნიკაციას;
- მომხმარებლის მხრიდან კურიერის შეფასების შესაძლებლობას;
- დეტალურ ანალიტიკას.
პლატფორმასთან გაყიდვების ნებისმიერი არხის ინტეგრირებაა შესაძლებელი. ასევე, შეკვეთების მანუალურად რეგისტრაციაც. გარდა ამისა, მისი მოხმარება შეიძლება როგორც ვებგვერდის გამოყენებით, ასევე Android ან IOS აპლიკაციების მეშვეობითაც.
საქართველოში უკვე 100-ზე მეტი კომპანია იყენებს QuickShipper-ს და მათ მოახერხეს არამხოლოდ მიტანის ხარჯების 20%-ით შემცირება, არამედ მიტანის დროის შემცირებაც. გარდა ამისა, მნიშვნელოვანია მომხმარებელთა კმაყოფილების ზრდაც: მომხმარებელი QuickShipper-ის საშუალებით ბრენდირებული sms-ით იღებს ბმულს, საიდანაც აკონტროლებს მისაღები ამანათის სტატუსს, რაც კომპანიას უსიამოვნო დაგვიანებებსა და გაუგებრობებს თავიდან აცილებს.
რაც შეხება კომპანიებს, რომლებსაც საკუთარი კურიერები არ ჰყავთ, QuickShipper-ის საშუალებით შეძლებენ სისტემაში უკვე ინტეგრირებული საკურიერო პროვაიდერების (მაგ: Glovo, Wolt, საქართველოს ფოსტა და ა.შ.) გამოყენებას და მართვას. კომპანიები სისტემაშივე შეძლებენ განსაზღვრონ, თუ რომელი პროვაიდერი შეძლებს ყველაზე სწრაფ და/ან იაფ მომსახურებას და შესაბამისი არჩევანი გააკეთონ.
QuickShipper-ი გარე საკურიერო მომსახურებას სთავაზობს იმ კომპანებსაც, რომლებსაც საკუთარი კურიერები ჰყავს. თუ რაღაც პერიოდში კომპანიის კურიერები უბრალოდ ვერ აუდიან დატვირთვას, კომპანიას შეუძლია სისტემაშივე დაიმატოს გარე კურიერის მომსახურებაც, რათა მომხმარებელს დროულად გაუწიოს მიტანის სერვისი.
მიტანის სერვისი ქართულ ბაზარზე ყოველთვის ქაოტურობით გამოირჩეოდა. ალბათ ყველა ჩვენგანი ყოფილა ისეთ სიტუაციაში, როდესაც პროდუქტის შეძენისა თუ შეკვეთის შემდეგ მისი მიღების ზუსტი დრო ცნობილი არ იყო. კარგ შემთხვევაში, მომხმარებელმა 1 დღის სიზუსტით იცოდა, თუ როდის მიიღებდა ამანათს.
სწორედ ამიტომ, სტარტაპ „ელვისის“ დამფუძნებლებმა, დაგროვილი გამოცდილების საფუძველზე გადაწყვიტეს ქართულ ბაზარზე უპრეცედენტო პროდუქტის შექმნა, რომელიც ამ სფეროს მოაწესრიგებდა.
„პროდუქტის იდეა დაახლოებით 1 წლის წინ გაჩნდა, ტესტირება კი 2022 წლის იანვრიდან დავიწყეთ იმის გამოსაკვლევად, თუ რამდენად იყო ბაზარზე მისი მოთხოვნა. სწორედ ტესტირების რეჟიმით მოვედით აქამდე და ამავე წლის ბოლოს მომხმარებლებს შევთავაზეთ სრულიად ახალი პროდუქტი, რომლის ანალოგიც საქართველოში და რეგიონში არ არსებობს.
მსგავსი software-ების პრაქტიკა ამ ეტაპისთვის, ძირითადად, ამერიკის ბაზარზეა და ჩვენც ისე ვავითარებთ პროდუქტს, რომ არაფრით ჩამოუვარდებოდეს მათ. ვფიქრობთ, ეს ქართული პროდუქტი ძალიან წარმატებული იქნება როგორც საქართველოში, ასევე მის ფარგლებს გარეთ“, – აცხადებს Quickshipper-ის თანადამფუძნებელი, მარიამ ახვლედიანი.
QuickShipper 500 Georgia-ს აქსელერაციის პროგრამის მონაწილეა და ცოტა ხნის წინ „საქართველოს ბანკის“ პარტნიორიც გახდა. შესაბამისად, კომპანია ბანკის ბიზნეს მომხმარებლებს სპეციალურ პირობებს სთავაზობს – კომპანიები, რომლებსაც საკუთარი კურიერები ჰყავს, 2 თვის განმავლობაში საკომისიოს გარეშე შეძლებენ QuickShipper-ის მოხმარებას. ხოლო იმ კომპანიებისთვის, რომლებიც გარე საკურიერო მომსახურებას იღებენ, პირველი 3 შეკვეთა იქნება უფასო.