მომხმარებელთან კომუნიკაცია, მათი სურვილების განსაზღვრა და მოკლე დროში მოთხოვნის დაკმაყოფილება ბიზნესის ზრდისთვის მნიშვნელოვანი ფაქტორია. ამ პროცესების გამარტივების მიმართულებით HubSpot წამყვანი პროვაიდერია მსოფლიოში, რომელსაც მსოფლიოს უმსხვილესი კომპანიები უკვე 17 წელია, უპირატესობას ანიჭებენ. საქართველოს ბანკის Mastercard ბიზნეს ბარათით გადახდისას კი, HubSpot-ზე განსაკუთრებული შეთავაზებით სარგებლობას შეძლებთ.
HubSpot-ის პლატფორმა ციფრული მარკეტინგის, გაყიდვებისა და მომხმარებელთა მომსახურების პროცესების გამარტივებას ერთ სივრცეში უზრუნველყოფს. არ აქვს მნიშვნელობა, დიდი ბიზნესის მფლობელი ხართ თუ გაფართოებას ახლა იწყებთ, რადგან HubSpot როგორც ახალი მომხმარებლების მოზიდვაში, ისე არსებული მომხმარებლებისთვის უკეთესი გამოცდილების შექმნაში გეხმარებათ. ამ მიზნის მისაღწევად HubSpot შემდეგ ფუნქციონალებს გთავაზობთ:
- ვებჰოსტინგი;
- კონტენტის მენეჯმენტი;
- იმეილ მარკეტინგი;
- სოციალური მედიის მენეჯმენტი;
- მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯმენტი (CRM);
- ანალიტიკა.
ფუნქციონალებით სარგებლობას პლატფორმის მოსახერხებელი ინტერფეისი კიდევ უფრო ამარტივებს. რაც შეეხება გაყიდვების პროცესის მენეჯმენტს, D Block-ის ციფრული პროდუქტების ხელმძღვანელი, გიორგი ხაჩიძე, პლატფორმაზე საუბრისას აღნიშნავს, რომ მომხმარებელთა ქცევის გაანალიზებასა და მათთან კომუნიკაციისთვის Hubspot ყველა საჭირო ფუნქციონალს გვთავაზობს:
“Hubspot გთავაზობთ მომხმარებელთან ურთიერთობისა და მათზე მორგებული გაყიდვების კომუნიკაციის ასაწყობად საჭირო ყველა ფუნქციონალს, რაც დაგეხმარებათ, როგორც გაყიდვებზე ძალისხმევის დაზოგვაში, ისე ბიზნესის სწრაფ ზრდაში, რაც პლატფორმის ერთ-ერთი მთავარი ღირებულებაა. HubSpot შექმნილია იმისათვის, რომ დაეხმაროს ნებისმიერი ტიპისა და ზომის ბიზნესს როგორც მომხმარებლების მოზიდვაში, ისე არსებული ლიდების მომხმარებლად გადაქცევაში”, — ამბობს გიორგი ხაჩიძე.
გიორგი ხაჩიძე ბიზნესის მართვის პროცესში Hubspot-ს აქტიურად იყენებს. მომხმარებელთან კომუნიკაციის მიმართულებით, გიორგის აზრით, Hubspot-ის სერვისის მართვის ფუნქციონალი ბიზნესებს ყველაზე მეტად დაეხმარებათ.
“Hubspot-ის სერვისის მართვის ფუნქციონალი მომხმარებლის მხარდაჭერის პროცესის ავტომატიზაციასა და გაუმჯობესებაში დახმარებას გთავაზობთ, რაც დღეს ბიზნესისთვის არსებულ მომხმარებლებზე ზრუნვის მიმართულებით მნიშვნელოვანია. ის გეხმარებათ მარტივად შექმნათ თქვენი პროდუქტის გამოყენების ინსტრუქციების გვერდი ან მომხმარებლისთვის საჭირო სხვადასხვა ტექსტური თუ ვიზუალური რესურსები. ასევე, გაძლევთ საშუალებას, თქვენს ციფრულ პლატფორმებზე დააინტეგრიროთ Live chat, საიდანაც მომხმარებელს მომენტალურ მხარდაჭერას გაუწევთ. მომხმარებლის უკუკავშირის მისაღებად სხვადასხვა ფორმების აწყობაც შეგიძლიათ, რომლის პასუხებსაც თავად პლატფორმა ვიზუალური დიაგრამებით ავტომატურად დაგიგენერირებთ, რათა უკეთ გააანალიზოთ თქვენი მომხმარებლების საჭიროებები”, — აღნიშნა გიორგი ხაჩიძემ.
საქართველოს ბანკისა და Mastercard-ის სპეციალური შეთავაზების ფარგლებში, Mastercard ბიზნეს ბარათით HubSpot-ის სერვისის შეძენისას 20%-იანი ფასდაკლებით ისარგებლებთ. საქართველოს ბანკის ბიზნეს მომხმარებლებს ამ შეთავაზებით სარგებლობა 2025 წლის 31 მარტის ჩათვლით შეეძლებათ. საქართველოს ბანკისა და Mastercard-ის ახალი შეთავაზება საერთაშორისოდ ცნობილ სხვა ტექნოლოგიურ პლატფორმებზეც (Microsoft 365, Hotjar, Google Workspace და ა.შ.) ვრცელდება, რომელთა სერვისების შეძენა Mastercard ბიზნეს ბარათის მფლობელებს განსაკუთრებული პირობებით შეეძლებათ. Mastercard-ის შეთავაზების ფარგლებში, ტექნოლოგიური პლატფორმების სრულ სიას აქ ნახავთ.
ამ შეთავაზებებით სარგებლობისთვის Mastercard-ის ბიზნეს ბარათის ფლობა აუცილებელია. თუ ჯერ არ გაქვთ Mastercard-ის ბიზნეს ბარათი, მისი შეკვეთა ბიზნეს ინტერნეტბანკსა და ბიზნეს მობილბანკში ახლავე შეგიძლიათ. ხოლო თუ საქართველოს ბანკის ბიზნეს მომხმარებელი ჯერ არ ხართ, გახსენით ანგარიში ონლაინ და პროცესში შეუკვეთეთ Mastercard ბიზნეს ბარათი.