5 ივლისის დილას თუ სავაჭრო ცენტრებთან ჩაივლიდი, უთუოდ შეამჩნევდი უჩვეულო ხალხმრავლობას, დღის ბოლოს კი, შესაძლოა, დაცარიელებული მაღაზიებიც მოგხვედროდა თვალში. ეს ყველაფერი PLUS-ის „ბრალია“: საქართველოს ბანკის ლოიალურობის პროგრამაში ჩართულ მომხმარებლებს PLUS-ის დაბადების დღეზე განსაკუთრებული აქციით სარგებლობა შეეძლოთ — სასურველი პროდუქციის შეძენა ნახევარ ფასად.
ამიტომ, გასაკვირი არაა, რომ წლის განმავლობაში სხვადასხვა გადახდით დაგროვებული PLUS ქულების დახარჯვა 5 ივლისს ათიათასობით მომხმარებელმა მოისურვა. უფრო ზუსტად, ამ დღეს საქართველოს მასშტაბით PLUS ქულებით გადახდის რეკორდული რაოდენობა, 100 ათასზე მეტი ტრანზაქცია დაფიქსირდა.
შავი პარასკევი ივლისში
PLUS-ის დაბადების დღე უკვე მეშვიდე წელია, რაც აღინიშნება და მისი მასშტაბურობა ყოველწლიურად იზრდება. თუმცა, წელს ეს საზეიმო დღე სხვაგვარადაც დაიგეგმა…
„წელს PLUS-ის დაბადების დღის კამპანიას შედარებით განსხვავებულად მოვიაზრებდით“, — გვიყვება საქართველოს ბანკის ფიზიკური პირების ბრენდ მენეჯერი, ელენე ბუაჩიძე, — „ალბათ იმიტომ, რომ წინა წლების გამოცდილება და ჩავლილი დაბადების დღეები უკვე ბევრ მოგონებას ინახავდა: როგორც მომხმარებლებისთვის, ასევე ჩვენთვის. სწორედ წინა წლების გამოცდილებაზე დაყრდნობით გვსურდა, მომხმარებლის მხრიდან დანახული ეს დღე გვეჩვენებინა“.
ამ იდეით და იმ საინტერესო დამთხვევით, რომ 5 ივლისი პარასკევი დღე აღმოჩნდა, პარალელი გაევლო შავ პარასკევთან, რომელიც მსოფლიოში შოპინგის მოყვარულებისთვის ნამდვილი დღესასწაულია. ასე რომ, მარტივად გადაწყდა — 5 ივლისი საქართველოში წლის საუკეთესო შოპინგის დღედ უნდა ქცეულიყო – PLUS პარასკევად.
„გვინდოდა, რომ წელს ყველაზე მასშტაბურად ჩატარებულიყო PLUS-ის დაბადების დღე და ჩვენს პროგრამაში ჩართული ყველა ლოიალური მომხმარებლისთვის გვეჩვენებინა, რომ PLUS-ის დაბადების დღე წლის საუკეთესო შოპინგის დღეა“, — აღნიშნავს საქართველოს ბანკის ფიზიკური პირების ბრენდ მენეჯერი, ელენე კვირკველია, — „ამ დღის აღნიშვნასა და მომხმარებელთან კომუნიკაციაში წელს 250-ზე მეტი პარტნიორი კომპანია იყო ჩართული, სწორედ ამან განაპირობა ის, რომ ციფრული არხები სრულიად დაიპყრო PLUS პარასკევმა. სხვა კომუნიკაციებთან ერთად პარტნიორი ობიექტების პროფაილ სურათები PLUS-ის ლოგოს ჩარჩოთი განახლდა, რაც მიუთითებდა, რომ ამ ადგილას 5 ივლისის განსაკუთრებული შეთავაზება ვრცელდებოდა“.
ასე რომ, საქართველოს ბანკის მომხმარებლებს სასურველი პროდუქციის საყიდლად მაღაზიების პოვნა არ გასჭირვებიათ. დილის 10-ის ნახევრიდან მოლებთან უკვე რიგები დადგა…
შოპინგის ეროვნული დღის შედეგები
PLUS-ის დაბადების დღის ზეიმმა მთელი საქართველო მოიცვა. განსაკუთრებული აქტიურობა, რასაკვირველია, დედაქალაქში შეინიშნებოდა, თუმცა, აქციით დაინტერესება რეგიონებშიც დიდი იყო. თბილისის შემდეგ, PLUS ქულებით ყველაზე მეტი გადახდა დაფიქსირდა ბათუმში, ქუთაისში, რუსთავსა და გორში.
„პირველ ყოვლისა, უნდა აღინიშნოს, რომ წელს მარკეტინგული კამპანიის შედეგები ზედმიწევნით აისახა აქციის შედეგებზე“, — აფასებს ჩავლილ აქციას ელენე ბუაჩიძე, — „ამ ფაქტის წინაპირობა დაგეგმილი და სწორად წარმართული კომუნიკაცია იყო, რაც ჩვენი მარკეტინგის გუნდის და JWT Metro-ს წარმატებული თანამშრომლობამაც განაპირობა. ეს შედეგი ჩვენი გუნდისთვის უდიდესი მოტივაციაა, რომ არ გავჩერდეთ და მივცეთ ჩვენს მომხმარებლებს მეტი სტიმული, დააგროვონ PLUS ქულები და გამოიყენონ, როგორც ფულის ალტერნატივა. PLUS-ის მიზანიც ხომ მომხმარებლის კმაყოფილება და მისთვის ყოველდღიური ბენეფიტების შეთავაზებაა“.
მომხმარებლები რომ 5 ივლისის აქციით კმაყოფილი დარჩა, ამას გამოხმაურება მოწმობს. ელენე კვირკველია რამდენიმე კომენტარსაც გვიზიარებს: „ამბობდნენ 5 ივლისი ეროვნულ დღედ და უქმედ უნდა გამოცხადდესო, ზოგი იმასაც ფიქრობდა, იქნებ „ძველით“ 5 ივლისიც გვეზეიმაო…“
PLUS-ის დაბადების დღის აქციის 18 ივლისს გამეორებას რა პერსპექტივა აქვს, ვერ გეტყვით, მაგრამ PLUS ქულებს თუ ჯერ კიდევ არ აგროვებ, ეგ ამბავი სასწრაფოდ უნდა გამოასწორო, რადგან საქართველოს ბანკის მრავალფეროვანი შეთავაზებები არ გამოგრჩეს. მთელი წლის განმავლობაში, შეიძლება მოგეცეს 10-ჯერ, 20-ჯერ და 50-ჯერ მეტი PLUS ქულის დაგროვების შესაძლებლობა. ამასთან, პარტნიორ მაღაზიებში ხშირადაა ფასდაკლებები PLUS ქულებით გადახდისას. მეტი ქულების დასაგროვებლად კი, PLUS ბარათის შეკვეთა, ან მისი სახლიდან გაუსვლელად, მობილბანკით გააქტიურებაც შეგიძლია.