ბრენდი -კრიზისის მართვის მთავარი ინსტრუმენტი

გრძელდება ვებინარების სერია, რომელსაც საქართველოს ბანკი პანდემიის ფონზე ქართული ბიზნესის მხარდასაჭერად წარმოგიდგენთ.

ამჯერად გიწვევთ შეხვედრაზე ზუმში, რომელსაც 21 აპრილს კომპანია „ინსპირეიშენ მარკეტინგისა“ და „არომა მარკეტინგის“ დამფუძნებელი ირინა დუმბაძე გაუძღვება.

ირინა ისაუბრებს კრიზისის პერიოდში ბრენდების წინაშე არსებულ გამოწვევებზე, რამდენად აუცილებელია მისიის, პროდუქტების პორტფელის გადააზრება, არის თუ შესაძლებელი კრიზისის გარდაქმნა მომგებიან ვითარებად, რა მოლოდინებია პანდემიის დასრულების შემდეგ და სხვ.
შემოგვიერთდით! იმისათვის, რომ შეხვედრა პროდუქტიული და საინტერესო იყოს, ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანია თქვენი ჩართულობა.
 
ერთად და ერთმანეთის მხარდაჭერით ჩვენ არ ვაჩერებთ საქართველოს!
 
ონლაინშეხვედრის დეტალები
თარიღი: 21 აპრილი
დრო: 16:00 სთ
შეხვედრის ადგილი: ზუმი
 
რეგისტრაციის გავლის შემთხვევაში ღონისძიებამდე 2-3 საათით ადრე ჩვენ გამოგიგზავნით ზუმის ბმულს, რომლის საშუალებითაც შეძლებთ შეხვედრაზე ონლაინდასწრებას.

არ გაჩერდე, გააგრძელე კითხვა