“შეუძლებელი არაფერია, თუ მოინდომებ! ყოველთვის უნდა დაისახო მიზანი და ამ მიზნისკენ შეუჩერებლად იარო” — ეს მთავარი გაკვეთილია, რომელიც ლელი ცისკარაულმა ემიგრაციაში ისწავლა. ლელი 15 წელია, საზღვარგარეთ, ესპანეთში ცხოვრობს და უკვე წარმატებული დიზაინერი და ბიზნესის მფლობელია. მან 2014 წელს დააარსა ორსულებისა და ბავშვებისთვის ხელნაკეთი აქსესუარების ბრენდი @decosweetbcn-, რომელმაც ესპანეთში გასაოცარი ყურადღება მიიპყრო. თუმცა მანამდე იყო სწავლა, იდეები, გამოწვევები…
ემიგრაციაში წასვლა ლელიმ 2008 წელს გადაწყვიტა. ამბობს, რომ ეს გადაწყვეტილება სწავლისა და პროფესიული განვითარების მიზნების მისაღწევად გადადგა, ამასთან მარტო, დამოუკიდებლად ცხოვრების გამოცდილების მიღებაც უნდოდა.
“მაშინ, რა თქმა უნდა, მოულოდნელობის, უცნობ გარემოსთან შეგუებისა და სრულიად განსხვავებული ქვეყნის კულტურის შეცნობის ემოციებსა და განცდებს შევეჩეხე”, — იხსენებს ლელი.
ემიგრაციის პირველი წლები მისთვის ძალიან რთული იყო. ყველაფრის ნულიდან დაწყება მოუწია. ენის ბარიერიც საკმაოდ დიდ პრობლემას უქმნიდა. ყველაზე რთული კი მარტოობა, საყვარელი ადამიანების სიშორე და მათი მონატრება აღმოჩნდა. ამბობს, ეს გაუსაძლისი იყოო.
თუმცა, ლელი სირთულეებს არ შეუშინდა, რამდენიმე წელი მოანდომა ბარიერების დაძლევას და საკუთარი მიზნებისკენ მორიგი დიდი ნაბიჯი გადადგა — ბარსელონაში მაგისტრატურის საფეხურზე, დიზაინის მიმართულებით დაიწყო სწავლა.
“ამან ძალიან დიდი სტიმული, მოტივაცია და ახალი იდეები გამიჩინა. გამოჩნდა იმედი, რომ ჩემს საკუთარ ბრენდს გავაკეთებდი”, — ამბობს ის და აღნიშნავს, რომ მაშინ ზუსტად გადაწყვეტილი არ ჰქონდა, დიზაინის რომელი განხრით წამოიწყებდა ბიზნესს.
ეს ყველაფერი პრაქტიკებზე გადაწყვიტა და ასე იპოვა მისი ნამდვილი მოწოდება.
ბრენდი @decosweetbcn- 2014 წელს დაიბადა. ლელი ერთი წლის განმავლობაში ცდილობდა, მისთვის სახე მიეცა და სტილი ჩამოეყალიბებინა. ბრენდის ქვეშ ახლა საბავშვო ოთახისა და ორსული დედის აქსესუარები, დეკორაციული ქსოვილის ხელნაკეთი და პერსონალიზებული პროდუქტები იქმნება.
“ჩემ გვერდით მაშინ იყვნენ ჩემი ესპანელი მეგობრები, ადამიანები, რომლებიც მგულშემატკივრობდნენ და დიდ სტიმულს მაძლევდნენ, რომ ჩემი ბრენდის განვითარებისთვის მებრძოლა. ყველაზე მეტი სტიმული ჩემთვის ის იყო, რომ მათ, როგორც ამბობდნენ, სჯეროდათ ჩემი “ბრწყინვალე იდეისა და დიდი წარმატების”,— აღნიშნავს ლელი.
მალე ბიზნესი გაძლიერდა და გაფართოვდა, მის შესახებ კი ბევრმა ადამიანმა შეიტყო.
“ბრენდის შექმნიდან ერთი წლის შემდეგ, სოციალურ ქსელში დამიკავშირდა სარა კარბონეროს (ცნობილი ფეხბურთელის, იკერ კასილასის მეუღლე, რომელიც იმ მომენტში ორსულად იყო) მეგობარი. მას უნდოდა, სარასთვის ჩემი შექმნილი პერსონალიზებული პროდუქტი ეჩუქებინა. იმდენად მოეწონა ჩემი ნამუშევარი სარა კარბონეროს, რომ რამდენიმე დღის შემდეგ, ეს პროდუქტი საკუთარ ინსტაგრამ გვერდზე გამოაქვეყნა და ჩემი ბრენდი მონიშნა. ამ დღიდან დაიწყო @decosweetbcn- ის წინსვლა. მას მოყვა უამრავი ცნობილი სახის — ანტონელა როკუსოს (ლიონელ მესის მეუღლე), რომარეი ვენტურას (ჯორდი ალბას მეუღლე) და სხვა არაერთე ცნობილი მოდელისა თუ ესპანელი ტელევარსკვლავის შეკვეთები.
ლელის ბრენდს ახლა ინსტაგრამზე 50 ათასზე მეტი გამომწერი ჰყავს, მისი პროდუქტების შეძენა კი ვებსაიტის დახმარებით, მსოფლიოს ნებისმიერი წერტილიდანაა შესაძლებელი.
ბრენდის ფილოსოფია ბუნებრივი მასალების და უნიკალური, გამორჩეული ნივთების შექმნას უკავშირდება. იგი ასობით განსხვავებულ პროდუქტს აერთიანებს — სათამაშოებს, პლედებს, ჩანთებს, დეკორაციულ ნივთებს ორსულებისთვის, სახლისთვის და სხვა. რაც მთავარია, ყველა მათგანი უნიკალურია — გამორჩეული ესთეტიკითა და პრაქტიკულობით გამორჩეული.
ლელი ახლა მთელ დროსა და ენერგიას საკუთარი ბრენდის განვითარებას უთმობს. მომავალსაც, ჯერ-ჯერობით, მას და ესპანეთს უკავშირებს, თუმცა, ამბობს, რომ მომავალში არავინ იცის, რა იქნება.
ლელი ერთ-ერთია იმ ემიგრანტებიდან, რომლებმაც საკუთარი თავი, საქმიანობა და ცხოვრებისეული მიზანი დიდი გამოწვევებისა და ბარიერების ფონზე აღმოაჩინეს, არ დანებდნენ და ოცნებების მისაღწევად წინ სვლა განაგრძეს.
“არ გაჩერდე” ლელის ცხოვრებისეული დევიზიცაა — “თუნდაც კუს ნაბიჯებით, მაგრამ მაინც წინ — შეუჩერებლად!”