გაინტერესებთ, რა ხდება, როცა ქვეყნის ყველაზე კრეატიული, შეუჩერებელი, ინოვატორი და გამჭრიახი სპიკერები ერთად იკრიბებიან? მაგია! სხვაგვარად — Spotlight, წლის მთავარი მარკეტინგული ღონისძიება, რომელსაც marketer.ge საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით ახორციელებს.
უკვე ათი წელია, ტრადიციად იქცა Spotlight-ის დღესასწაული, სადაც დამსწრეებს შთამაგონებელი გამოსვლების, მასტერკლასებისა და ვორქშოპების ხილვა შეუძლიათ. ასე შეიქმნა უნიკალური პლატფორმა, სადაც სტუმრები ახალ ცოდნას იღებენ, საკუთარ გამოცდილებას სხვებს გადასცემენ და ღირებულ პარტნიორობებსაც ამყარებენ.
თუ თავიდან ღონისძიება მხოლოდ მარკეტინგზე ორიენტირებული იყო, დროთა განმავლობაში ბიზნესის, სტარტაპის, ტექნოლოგიებისა თუ ინოვაციების მიმართულებით საუკეთესო პრაქტიკებისა და აღმოჩენების გაზიარების სივრცედ იქცა. ამიტომაცაა, რომ Spotlight წლიდან წლამდე მეტად მოთხოვნადი ხდება და მასზე დასწრებას არა მარტო მარკეტინგის, არამედ ბიზნესის სხვა მიმართულების არაერთი წარმომადგენელი ცდილობს.
გასული ათი წლის განმავლობაში ღონისძიებებს ასაზრდოებდა განსხვავებული თემატიკა, როგორიცაა “ცდა”, “ერთიანობა”, “გარდამტეხი მომენტები” — იდეები და კონცეფციები, რომლებიც ყველა გამომსვლელსა თუ დამსწრეს სხვადასხვანაირად ესმის.
საინტერესოა, რომ გამოცდილ პროფესიონალებთან ერთად, Spotlight სცენას უთმობს ახალბედა მარკეტერებსა თუ სტარტაპერებს. მათთვის ესაა შესაძლებლობა, გამოავლინონ გამბედაობა და საკუთარ მიღწევებზე, გამოცდილებებზე, თუნდაც – მარცხსა და შეცდომებზე საზოგადოებას ღიად უამბონ, აიმაღლონ მოტივაცია და მეტი შემართებით გააგრძელონ განვითარება. Spotlight-ის გამოსვლები კი, თავის მხრივ, შთამაგონებელია იმ პროფესიონალებისთვისაც, რომლებიც მრავალი წელია, ამა თუ იმ დარგში მუშაობენ, რადგან მათაც ეძლევათ საშუალება, განსხვავებული პრიზმიდან დაინახონ და გადააფასონ საკუთარი მიდგომები თუ ზოგადად — ინდუსტრია.
საქართველოს ბანკისთვის განსაკუთრებით ღირებულია ამ ტიპის ღონისძიებები და პლატფორმები, რადგან სწორედ ამ სივრცეში ერთიანდებიან ადამიანები, რომლებიც არ ჩერდებიან და აჩვენებენ საზოგადოებას, რომ შესაძლებლობები უსაზღვროა.
ათი წლის განმავლობაში Spotlight-მა 300-ზე მეტ სპიკერს და ათასობით სტუმარს უმასპინძლა. ღონისძიება პოპულარულია სოციალურ მედიაშიც — ვიდეოებს, საერთო ჯამში, 10 მილიონზე მეტჯერ უყურეს. ასე რომ, მოემზადეთ კიდევ ერთი დაუვიწყარი გამოცდილებისთვის და გაიგეთ, როგორ ესმით “მემკვიდრეობა” მარკეტერებს, ბიზნესმენებს, სტარტაპერებს, ინოვატორებსა და სხვებს.