Black Friday შოპინგის მოყვარულებისთვის წლის მიწურულის ერთ-ერთი მთავარი დღესასწაულია, რომლის დროსაც შეგიძლიათ საკუთარი თავი და თქვენთვის ძვირფასი ადამიანები საჩუქრებით გაანებივროთ და წლის განმავლობაში გაწეული შრომისთვის სასიამოვნო სიურპრიზებით დააჯილდოოთ.
2023 წლის Black Friday-ისთვის SOLO თავის მომხმარებლებს SOLO ბუტიკში შერჩეულ ბრენდებზე 50%-იან ქეშბექს სთავაზობს (მაქსიმუმ 1200 ლარი). ქვემოთ რამდენიმე ისეთ ბრენდზე მოგიყვებით, რომელთა პროდუქტების SOLO Visa ბარათით შეძენისას 24 ნოემბერს ქეშბექ აქციით ისარგებლებთ:
Crash Baggage
ჩემოდნების იტალიური ბრენდი Crash Baggage 2013 წელს ფრანჩესკო პავიამ ვენეციაში დააფუძნა. „ცხოვრება პერფორმანსია: ვცხოვრობთ, ვიკვლევთ, ვხვდებით ახალ ადამიანებს“ – ესაა ბრენდის ფილოსოფია, რომელიც ჩემოდნების დიზაინი ელეგანტურად ირეკლავს და მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს, მოგზაურობის დროს ჩემოდნის ესთეტიკურ მხარესა და შესაძლო დაზიანებაზე ნაკლები ინერვიულონ. Crash Baggage-ის ჩემოდნები მზადდება მაღალი გამძლეობით გამორჩეული მასალის – პოლიკარბონატისგან.
ESHVI
ESHVI ქართველი დიზაინერების ნათია ჩხარტიშვილისა და თამარ სვანიძის მიერ ლონდონში დაარსებული ბრენდია, რომელიც 2012 წელს შეიქმნა და საერთაშორისო ბაზარზე აღიარება სწრაფად მოიპოვა. ბრენდის მიზანია თავისი გამორჩეული სამკაულით მომხმარებლებს განსხვავებული, გამბედავი და თვითმყოფადი სტილის შექმნაში დაეხმაროს. ESHVI-ის კოლექციები, რომლებიც ძირითადად მოოქრული თითბრის, მინანქრის, და სვაროვსკის კრისტალების კომბინაციით შექმნილ სამკაულებს აერთიანებს, შთაგონებულია სხვადასხვა გემოვნების, სტილის, ხასიათის ქალებით, რომლებსაც არ ეშინიათ, იყვნენ თამამები და გაარღვიონ საზღვრები.
Pijama
ფერადი ჩანთებისა და აქსესუარების იტალიური ბრენდი Pijama 2006 წელს მილანში შეიქმნა. ბრენდი თქვენი ტექნიკისთვის რბილ და მოსახერხებელ ჩანთებს ეკოლოგიურად სუფთა ტექნოლოგიით ამზადებს, ხოლო წარმოების პროცესში გადამუშავებულ ქსოვილებს იყენებს. ბრენდის კონცეფცია ფერადი, განსხვავებული, პრაქტიკული და ყოველდღიური მოხმარებისთვის მაქსიმალურად კომფორტული პროდუქტის შექმნას გულისხმობს. ამჟამად, SOLO-ს ლაუნჯში Pijama-ს ჩანთის 5 სხვადასხვა მოდელის შეძენას შეძლებთ.
PHILIPPE V
Philippe V ხელნაკეთი სათვალეების იაპონური კომპანიაა. ბრენდის პროდუქციაც უმაღლესი ხარისხის მასალით და უნიკალური დიზაინით იქმნება. Philippe V-ის სათვალის ახალ მოდელებს გამოარჩევს ფოტოქრომული ლინზები, რომლებსაც სიბნელისა ან სინათლის დონესთან მყისიერი ადაპტირება და შესაბამისად შეფერილობის შეცვლა შეუძლიათ. გარდა ამისა, სათვალის ჩარჩოს ზომა კანთან შეხებასა და ტემპერატურულ ცვლილებასაც აღიქვამს და მაქსიმალურად კომფორტულად ერგება თქვენს სახეს.
Parfum & Projet
Parfum & Projet 9 წლის წინ ფრანგული პარფიუმერიის ერთ-ერთ გამორჩეულ ცენტრში – ქალაქ გრასსში დაარსდა. ბრენდი პარფიუმერიის ექსპერტების, მაღალი დონის მომწოდებლების და სპეციალისტების ქსელს აერთიანებს, რომლის საშუალებითაც ექსკლუზიურ სუნამოებს ქმნის მხოლოდ კონკრეტული ბრენდების სუნამოებისთვის. ფრანგულ ბრენდთან თანამშრომლობით SOLO-ს მომხმარებლებისთვის 8 უნიკალური სუნამო შეიქმნა, რომლებსაც ანალოგი არ აქვთ და რომელთა შეძენასაც SOLO-ს ლაუნჯებში შეძლებთ.
Orbitkey
Orbitkey განსხვავებული და ორიგინალური აქსესუარების ავსტრალიური ბრენდია, რომელიც უკვე10 წელია არსებობს და მომხმარებლებს საინტერესო პროდუქტებს სთავაზობს. ბრენდის თავდაპირველი შთაგონება ხმაურიანი, ქაოსური და არეული გასაღებების ასხმა იყო, რომელიც კომპანიის დამფუძნებლების თვალში აუცილებლად საჭიროებდა მოწესრიგებას. შედეგად მივიღეთ ორგანიზებული საკიდების ფართო არჩევანი, რომელიც მომხმარებელს ეკოლოგიურად სუფთა და ხანგრძლივი გამოყენებისთვის იდეალურ პროდუქტს სთავაზობს.
PRINTWORKS
Printworks საკანცელარიო და სხვა ყოველდღიური გამოყენების ნივთების შვედური ბრენდია. იგი 2017 წელს შეიქმნა და მომხმარებელს მაღალი ხარისხის ფოტოალბომებს, სამაგიდო თამაშებს, ფაზლებსა და სხვადასხვა დეკორატიულ ნივთს სთავაზობს. ბრენდის მიზანია, პრაქტიკული და ერთი შეხედვით მარტივი ნივთების დიზაინი ისე გარდაქმნან, რომ მათ ჩვენი ყოველდღიური საცხოვრებელი და სამუშაო სივრცე გაალამაზონ. Printworks-ის მიერ შექმნილი ნივთები დამზადებულია მაღალი ხარისხის მასალისაგან, ხოლო მათი დიზაინი თანამედროვე არტისტებთან და ილუსტრატორებთან ერთად იქმნება.
შეარჩიეთ SOLO-ს პარტნიორი ბრენდების განსხვავებული, მაღალი ხარისხის და საერთაშორისოდ აღიარებული პროდუქცია და დაელოდეთ Black Friday-ს. 50%-იანი ქეშბექ აქცია მხოლოდ 24 ნოემბერს SOLO-ს ლაუნჯებში Visa ბარათით გადახდისას იმოქმედებს.