გიწვევთ “Design Thinking”-ის ვებინარზე, რომელსაც საკონსულტაციო კომპანია Loud and Silent Futures-ის მმართველი პარტნიორი ირაკლი მატკავა ჩაატარებს.
მონაწილეები გაიგებთ:
- თუ რას წარმოადგენს “Design Thinking”-ის მეთოდოლოგია, რა ელემენტებისაგან შედგება და როგორ მუშაობს ის
- რატომ იყენებენ “Design Thinking”-ს ინოვაციური პროდუქტებისა და მომსახურებების შესაქმნელად და კომპლექსური პრობლემების გადასაწყვეტად ისეთი გლობალური გიგანტები, როგორებიცაა: Toyota, Apple-ი, Microsoft-ი, Samsung Electronics-ი, Bank of America Corp., PepsiCo., Nike, Procter and Gamble-ი
- როგორ შეუძლია სხვადასხვა სფეროში მომუშავე სხვადასხვა ზომის ორგანიზაციას “Design Thinking”-ის გამოყენება:
- საკუთარი მომხმარებლების მაქსიმალურად კარგად გასაცნობად, მათი რეალური და დაფარული საჭიროებების და მოთხოვნილებების გასაგებად
- ინოვაციური პროდუქტების, მომსახურებების, ბიზნესმოდელების შესაქმნელად
- პრობლემების, მიზნებისა და გადასაჭრელი ამოცანების სწორად განსასაზღვრად
- საკუთარი თანამშრომლების დაფარული და გამოუყენებელი შემოქმედებითი ენერგიის გასააქტიურებლად და პროდუქტიულობის გასაზრდელად
- მთლიანობაში კი იმისათვის, რომ ბიზნესი მზად იყოს ნებისმიერი მომავლისათვის თვალის გასასწორებლად
- რა პრაქტიკული ნაბიჯების გადადგმაა საჭირო ბიზნესის მხრიდან დიზაინაზროვნების გამოყენების დასაწყებად და ა.შ.