ბრენდინგი და კომუნიკაცია კრიზისულ ვითარებაში

საქართველოს ბანკი იწყებს ონლაინშეხვედრების სერიას, რომლის ფარგლებში სხვადასხვა სფეროს პროფესიონალები გაგიზიარებენ თქვენთვის საინტერესო გამოცდილებას.
 
1-ლ აპრილს გიწვევთ პირველ ონლაინშეხვედრაზე − ბრენდინგი და კომუნიკაცია კრიზისულ ვითარებაში, რომელსაც სარეკლამო სააგენტო რედბერის თანადამფუძნებელი გაგა დარსალია გაუძღვება.
 
გაგა გაგიზიარებთ მოსაზრებას, რომ კორონავირუსის გლობალური პანდემია დიდი გამოწვევაა არა მხოლოდ ინდივიდუალურად ადამიანებისთვის, არამედ ბრენდებისთვისაც.
 
შემოგვიერთდით და გაიგეთ, თუ რატომ არის კრიზისის პერიოდში საკუთარ არსთან დაბრუნება, ღირებულებების ახლიდან გააზრება და თანამშრომლებთან / მომხმარებლებთან / ფართო საზოგადოებასთან ეფექტური კომუნიკაცია ბრენდებისთვის გადამწყვეტი მნიშვნელობის და როგორ დაეხმარება ეს ყველაფერი კომპანიებს, წარმატებით დაძლიონ მათ წინაშე არსებული გამოწვევები.
 
სემინარის დეტალები
თარიღი: 1-ლი აპრილი
დრო: 18:00 სთ
შეხვედრის ადგილი: ზუმი (Zoom

 

არ გაჩერდე, გააგრძელე კითხვა