მამის ორმაგი ცხოვრება, ერთის მხრივ, შვილების გულწრფელ სიყვარულს გულისხმობს, მეორე მხრივ კი კრიმინალურ ცხოვრების წესს – ძარცვას და ყალბი ბანკნოტების დამზადებას.
მამის სახლიდან წასვლა, დედის ალკოჰოლზე დამოკიდებულება ჯენიფერისთვის და მისი უმცროსი ძმისთვის მძიმე გამოცდილება აღმოჩნდება. ერთ დღეს, სრულიად პატარები, სახლიდან წასვლის სურვილს გამოთქვამენ და რამდენიმე დღით, მამასთან გადავლენ საცხოვრებლად. შემდეგ კი, ათასგვარ ექსპერიმენტში მყოფი და ნარკოტიკების მომხმარებელი თინეიჯერი ჯენიფერი სახლიდან წავა.
ჯონ ვოგელის პროტოტიპი ტყუილით ამყარებს შვილთან ურთიერთობას, გამუდმებით იმის ხაზგასმაშია, რომ ბიზნესი აქვს, მუშაობს. ერთ სცენაში, ის ჯენიფერისთვის იაგურის საყიდლად მანქანის გამყიდველს ტელეფონით ესაუბრება. სანამ ჯონი მოგონილ გამყიდველს ელაპარაკება, ჯენიფერს ხელში ტელეფონის გამორთული კაბელი უჭირავს და მამას უჩვენებს, ჯონი გაკვირვებული გახედავს ქალიშვილს და გამოგონილ მოსაუბრეს ეტყვის “ცოტა ხანში დაგირეკავ”.
მამა ვერ შეძლებს ადვილი და საშიში გზიდან უკან დაბრუნებას, ამერიკული ოცნება მისთვის არ ასრულდება, ფინალი ტრაგიკულია. შვილის შემთხვევაში კი საპირისპირო ხდება, ნარკოტიკებს და ღამის თენებებს დახსნილი ჯენიფერი ჟურნალისტიკით დაინტერესდება, ისწავლის, მუშაობას დაიწყებს და ცხოვრებას შეცვლის.
ასე ბანალურად ითქმის “დროშის დღის” შესახებ. თითქოს, ასჯერ ნანახი, მოსმენილი თუ წაკითხული ფაბულა. მუსიკით და კლიშეებით დატვირთული კინოსურათი დებიუსის დარბაზში პრესამ უკმაყოფილო შეძახილით და სტვენით გააცილა.სხვა რეალობა იყო, ლუმიერების დარბაზში, სადაც პრემიერას გადამღები ჯგუფი ესწრებოდა.
ჰოლივუდ რეპორტერმა აღნიშნა, – ცნობილი სახელი რომ არა, ეს ფილმი ფესტივალზე ვერ მოხვდებოდაო. ეს, ნამდვილად ასეა.